Klopt het dat deze al eerder gepubliceerd was? Ik heb deze gisteren of eergisteren ingevuld. Heb je die gegevens ook nog? Of moet ik hem opnieuw invullen?
Lusitana
Geplaatst: 21-06-16 12:49
Ik heb hem ook ingevuld. Jammer dat je telkens maar 1 keuze hebt. Ik haat namelijk meerdere filmsoorten en ik houd van meerdere filmsoorten. Romantische komedie is een van mijn favoriete genres en die stond er niet bij, dus heb ik maar voor drama gekozen omdat het veelomvattend is, en heb ook meerdere favoriete acteurs, waar ik films van verzamel en alle films van probeer te zien.
Maar goed, uiteindelijk gaat het om wat jij er uit kunt halen.
Klopt, is gister ook online geweest maar we konden de gegevens niet gratis bekijken dus deze is beter. Helaas dat niet alle opties erin stonden, hebben de bekendste genres gedaan, ander werd het wel heel veel natuurlijk :p
De laatste vraag klopt niet? Heeft u een favoriete acteur? Nee, antwoord 2, antwoord 3 en Ja, namelijk. Hoe zit het met antwoord 2 en 3? Die begrijp ik niet helemaal
ODonoghue
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-16 17:30
Nessavende schreef:
De laatste vraag klopt niet? Heeft u een favoriete acteur? Nee, antwoord 2, antwoord 3 en Ja, namelijk. Hoe zit het met antwoord 2 en 3? Die begrijp ik niet helemaal
Konden het niet meer aanpassen
Shenavallie
Ingevuld voor je, mag ik vragen waarvoor het is eigenlijk?
ODonoghue
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-16 07:14
geerte schreef:
Ingevuld voor je, mag ik vragen waarvoor het is eigenlijk?
Dankje! Zeker, het is voor wiskunde. We moesten een onderwerp uitzoeken en daar een enquete bij maken. Uit de resultaten van die enquete moeten we grafieken en berekeningen maken