Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Patriciak44 schreef:Aan het maken van een gespecificeerd rapport zitten kosten verbonden, vnml arbeidstijd. Jij zal op basis van het rapport uitkering ontvangen van de tegenpartij. Indien je de schade bij hetzelfde bedrijf laat repareren zullen zij deze kosten in mindering brengen. Laat je de schade niet, of elders, repareren ben jij wel schadeloos gesteld en heeft de garage niet voor niets tijd in het maken van het rapport gestopt. Is een vrij gangbare procedure.
alleen zijn de kosten dan voor mij of de tegenpartij. Ik bedoel door de tegenpartij heb ik deze schade mylittlejoy schreef:Wanneer je de auto bij diezelfde garage laat maken, vervallen die kosten meestal, dus zijn ze voor niemands rekening. Wanneer je het bedrag incasseert en de auto niet laat maken, zijn deze kosten voor jou.
Ineke2 schreef:Ik zou dat eerst eens navragen bij de verzekering en op papier laten bevestigen voor wie die kosten dan zijn voor je het ook daadwerkelijk laat doen.
Iris82 schreef:Ineke2 schreef:Ik zou dat eerst eens navragen bij de verzekering en op papier laten bevestigen voor wie die kosten dan zijn voor je het ook daadwerkelijk laat doen.
Oeh, dat zou voor het eerst in 10 jaar zijn dat ik die vraag zou krijgen.