Ik werd vanochtend wakker en voelde me meteen niet heel fijn. Echt enorm duizelig bij alles wat ik deed (oa recht op proberen te zitten, douchen, aankleden) plus overgeven. Het eerst warm hebben dat het zweet van je af drupt en vervolgens het zo koud hebben dat je helemaal trilt.
Echter heb ik vandaag een gigantische drukke dag op stage, ik moet echt heel veel doen en naar mijn idee lijkt het net alsof ik er dan onderuit wil komen.
Ik doe momenteel echt m'n best om me aan te kunnen kleden maar even later lig ik weer languit op bed een kwartier om bij te komen van de duizelig- en misselijkheid. We gaan als team heel informeel en gezellig met elkaar om dus had mn begeleider een appje gestuurd dat ik graag even mn laptop kom halen om vervolgens thuis vanuit bed wat werk te doen, helaas reageert ze nog niet. De reistijd is een halfuur enkele reis met de metro en vraag me af of ik dat volhoud. Ik voel me echt heel schuldig tegenover hun dat zij misschien dingen van mij moeten oppakken omdat het niet lukt.
Ik weet niet wat ik moet doen nu, gewoon gaan of me afmelden..

Ik mocht niet komen vandaag om de laptop op te halen want ziek is ziek zoals ze zelf zei. Ik moet lekker uitzieken en me niet druk maken over de liggende werkzaamheden.
. Dan nu lekker je bed in en uitzieken!