Ziek maar druk op stage

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ziek maar druk op stage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:12

-O-

Ik werd vanochtend wakker en voelde me meteen niet heel fijn. Echt enorm duizelig bij alles wat ik deed (oa recht op proberen te zitten, douchen, aankleden) plus overgeven. Het eerst warm hebben dat het zweet van je af drupt en vervolgens het zo koud hebben dat je helemaal trilt.

Echter heb ik vandaag een gigantische drukke dag op stage, ik moet echt heel veel doen en naar mijn idee lijkt het net alsof ik er dan onderuit wil komen.

Ik doe momenteel echt m'n best om me aan te kunnen kleden maar even later lig ik weer languit op bed een kwartier om bij te komen van de duizelig- en misselijkheid. We gaan als team heel informeel en gezellig met elkaar om dus had mn begeleider een appje gestuurd dat ik graag even mn laptop kom halen om vervolgens thuis vanuit bed wat werk te doen, helaas reageert ze nog niet. De reistijd is een halfuur enkele reis met de metro en vraag me af of ik dat volhoud. Ik voel me echt heel schuldig tegenover hun dat zij misschien dingen van mij moeten oppakken omdat het niet lukt. -O-

Ik weet niet wat ik moet doen nu, gewoon gaan of me afmelden..

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:16

Ziek is ziek, zoals je nu klinkt zou ik me afmelden. Denk niet dat je op je werk veel gaat kunnen betekenen op dit moment :n

Beterschap!
Laatst bijgewerkt door Dreamy op 20-06-16 08:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:16

Hey Do,

Klinkt alsof het echt niet gaat.. ik zou me dan echt gewoon ziek melden, je kunt er niks aan doen. Ik ben ook ziek geworden op een heel druk moment op m'n werk, 3 weken terug, zit nu nog steeds thuis, jammer maar helaas.. wat niet gaat, gaat niet. Beterschap iig meid!

Yontheke

Re: Ziek maar druk op stage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:18

Ziek is ziek. Dagje goed uitzieken en kijken of je er morgen weer tegenaan kan.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:19

Ziek is ziek, ik zou het als collega ook niet erg waarderen als je me kwam aansteken

maava

Zoals je het verteld klink je inderdaad behoorlijk ziek. Blijf lekker thuis, veel slapen en je voelt je morgen vast weer beter.
over het eronderuitkomen, als je niet regelmatig jezelf ziekmeld is het echt geen probleem, soms ben je gewoon op onhandige momenten ziek en daar heeft je stagebegeleider vast begrip voor.

Anoniem

Ziek melden. Ik heb te vaak op stage gestaan terwijl ik eigenlijk ziek was en onder de streep levert het je niks op.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:20

Op stage hoor jij extra te zijn, dus hoort er gewoon iemand te zijn die jouw dingen over kan nemen. Als dat niet zo is, is dat het probleem van je stageplaats, niet van jou.
Maar zelfs als het werk is: Als je ziek bent, ben je ziek. En uit jouw omschrijving klink je gewoon echt ziek. Alleen je ziekmelden via een appje, vind ik dan weer niet kunnen.
Dus hop, telefoon pakken en bellen en zeggen dat je ziek bent.

Beterschap!

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:22

Ziek is ziek maar ik zou het wel via een telefoontje melden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:27

Bellen had ik al geprobeerd maar er werd niet opgenomen. Vandaar dat ik een appje had gestuurd ook met de mededeling erin dat ik straks nog eens probeer te bellen. :)

Heb dr net wel te pakken gekregen en werd gewoon enorm verdrietig dat ik hun met zo enorm veel werk liet zitten. := Ik mocht niet komen vandaag om de laptop op te halen want ziek is ziek zoals ze zelf zei. Ik moet lekker uitzieken en me niet druk maken over de liggende werkzaamheden.

Bedankt allemaal. :)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:41

Fijn, zo'n reactie :j. Dan nu lekker je bed in en uitzieken!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:35

Heel goed van je begeleider! Je bed in, goed uitzieken en niet te vroeg weer willen beginnen. (Mijn eigen valkuil) ;)

Beterschap!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:45

Heel goed van je begeleider inderdaad! Ik zeg hetzelfde tegen m'n studenten, ziek is ziek en blijf asjeblieft weg. Hartstikke leuk altijd die mensen die het toch even 2 uurtjes proberen en in die tijd de halve afdeling aansteken. Dan zitten de overblijvers de week daarna nog veel meer extra werk te doen! Voor nu beterschap en succes met je stage!