Aan hoeveel Bokt meetings heb jij al meegedaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Aan hoeveel Bokt meetings heb jij al meegedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 18:11

Ik had dit ook bij FZ of BM kunnen zetten maar toch maar hier. :+

Doen jullie mee aan meetings en zoja wat voor meetings en zo nee waarom dan niet?
Ik ben begonnen met lasergame meetings in Utrecht. Gingen we lasergamen en daarna naar de Mac.

Later kwamen daar de Harry Potter meetings bij, we waren HP fan en gingen naar de film (welke was om het even) en daarna naar de Mac. :') Hebben hier iets van 6 meetings mee gehad.

De Moonlight meeting, we waren met een groepje fan van die serie en hebben bij 1 van die bokkers thuis het hele seizoen gekeken.

Voor mij een hele spannende meetings was de Spook meeting in Schotland. [BEU] Ghostbokkers Reisverslag met FOTO'S!!

Ben later terug geweest met 2 andere bokkers. [BM] Bokt Goes Schotland: Foto Verslagen Topic!!

Picknick meeting die helaas vanwege de regen een beetje in het water viel. :')

Meerdere spelletjes/gourmet meetings gehad.

Natuurlijk de tigduizend fotomeetings waaraan ik heb meegedaan. :')

De buitenritten bij de Mill Ranch. [RIJ-ITP] The Mill Ranch door de jaren heen!

De vast wel bekende Kerstmeetings, waar ik Bokkers bij mij thuis uitnodig die anders alleen zouden zitten.

We hebben met een groepje bokkers een tijd fanatiek Howrse gespeeld en met die meiden een paar meetings gedaan. Bij één van ons thuis gezellig gegeten en gekletst.

Ik zit ook met 5 andere meiden in een foto chicks app en we gaan ook af en toe met zijn alles ergens wat eten.

We zijn ook een keer met een groepje gaan rijden bij het Fjordenpaard.

Ook zat ik ooit in een HK over Twilight en met die meiden hebben we ook regelmatig gezellige meetings gehad. (iets met drank enzo haha)

Ik was ooit teamlid en kwam dus in aanmerking voor een (ex)team meeting bij bokker Ibbel thuis. Was ook super gezellig.

Ooit heb ik western meetings bij Ed Gosen georganiseerd. Dan gingen we met een groep rijden op zijn lespaarden.

Met de HK groep Leusdense Bokkers heb ik ook meetings gedaan.

Ik heb dus ondertussen heel wat bokkers gemeet en volgens mij is het lijstje in mijn profiel ook nog niet compleet maar ik vind het altijd super leuk om andere bokkers te meeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:16

Nog nooit :o , wat me overigens wel leuk lijkt haha. :')

Sure_lee

Re: Aan hoeveel Bokt meetings heb jij al meegedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:24

Ik ook al best wel een aantal.
Verschillende fotomeetings. 2 spelletjes avonden. Sushi eten. Rijden bij The Mill Ranch. Wat buiten ritjes.
En daarnaast heel veel meetings met mensen uit het ' gezellige mensen omgeving Ommen/Hardenberg ' topic.
Met die meiden doen we van alles... uit eten, shoppen, rijden, chillen, stappen en we zijn een weekend naar Renesse geweest..
Ik ben altijd in voor het ontmoeten van nieuwe mensen.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:29

Wauw wat een hoop! Ik alleen fotomeetings, als model, volgens mij heb ik er aan 6 meegedaan.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:29

Nog nooit, voornamelijk vanwege anonimiteit :) Al ben ik in het 'echte' leven wel heeel sociaal en sta ik open om nieuwe mensen te leren kennen. Ik zit hier niet met een doel om nieuwe mensen te leren kennen, maar voornamelijk om topics te lezen. Nu niemand mij persoonlijk kent, vind ik het fijner om dingen op het Internet te zetten, dan dat ik persoonlijk herkend word. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:49

Veel! Maar hoe en wat weet ik echt niet meer.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:50

Zes denk ik, vandaag nog eentje :D
Mill ranch, HK meetings en vandaag vanwege horse event.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 19:35

Bellatrix schreef:
Ik had dit ook bij FZ of BM kunnen zetten maar toch maar hier. :+

...

Ik zit ook met 5 andere meiden in een foto chicks app en we gaan ook af en toe met zijn alles ergens wat eten.

...

We doen wel meer dan alleen af en toe wat eten hoor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 19:36

Ik heb zelf aan 2 fotomeetings meegedaan w.o eentje zelf georganiseerd. :j
Verder wel een boel mensen van Bokt al gemeet, maar niet echt georganiseerde meetings.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 21:17

Oef ja , eerste toen ik 14 was en slechte indruk achtergelaten :+ . Teller staat rond de 5 denk ik , zal vast meer zijn :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 21:23

2x... :)

1x een LAN party bij mij thuis, toen ik nog in Schiedam woonde...
en 1x uit eten met een aantal toen beroemde Bokkers, dankzij een Bokt veiling :)

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 12:47

Een paar fotomeetings en verder een keer gebbq met een paar gezellige Utrechters.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 13:31

Oef, wel een hoop! Natuurlijk ook nog die True Blood meeting (toch Marlies? :P ) en Mills en fotomeetings en ik vergeet vast nog iets :P

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 13:33

2. 1 keer van een HK waar ik in zit en die andere was een etentje met mensen uit Haarlem :D

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:13

Uhm.... weleens meetings van het modteam toen ik daar nog onderdeel van was. Was ook meer omdat je toch een soort 'collega's' bent. Verder weleens een westernmeeting voor een buitenritje. Verder eigenlijk niet... Niet echt heel erg behoefte aan. Heb wel een paar hele fijne vriendschappen overgehouden aan Bokt. En een mooi netwerk voor raad en daad.

Ik zou nog weleens eens fotomeeting willen doen. Gewoon om te kijken hoe verschillende fotografen mij en mijn paardje zouden vast fotograferen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:14

Ik doe eigenlijk bijna nooit echt mee aan grote meetings, alleen een keer een meeting voor (ex)teamleden bij Ibbel thuis en een keer BBQen met een groep teamleden. Verder ben ik meer van het een op een meeten :) zo heb ik al best wat Bokkers gemeet!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:38

Nul en dat blijft het ook :)

oh en dan tel ik de HE-teamlounge 2 uurtjes meedraaien niet mee :))
oh 2 en de gezellige miniteammeet bij iemand wiens moeder ging verhuizen. Jammer genoeg was een groot deel van die groep na een aantal maanden van stel op sprong de 'laan' uitgestuurd.

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 23:39

Ik heb aan 3 fotomeetings meegedaan. :)
Daarnaast heb ik ook een aantal bokkers gemeet; ik volg wekelijks tekenles bij een bokker, heb fotografie workshops gevolgd bij 2 bokkers en mijn paard heeft bij 2 bokkers gestaan.

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 23:46

Ik heb nu aan 3 fotomeeting meegedaan, waarvan 1 zelf georganiseerd. Verder ken ik een aantal bokkers van buiten bokt om en dat is het wel zo'n beetje :)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 23:47

Aantal fotomeetings, geen idee hoeveel. En buitenritjes met mensen via bokt. Heb ook wel apart met mensen via bokt afgesproken en vrienden die ik via bokt heb leren kennen.
Oja, mijn vriend (2.5jr) is ook weer de neef van een vriendin die ik via bokt ken :')

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 23:59

Heb met iemand die toevallig op dezelfde stal rijd/reed als ik gemeet, tot nu toe 2x, vorige week woensdag buitenrijden gemaakt.
Verder niet, zou wel graag een keer op een wat grotere meeting willen zijn eigenlijk :P

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 00:02

Nog 0.. Yay voor ongemakkelijkheid!

EvalynnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 00:21

Ik heb ooit 1 fotomeeting bijgewoond, maar ik hoop er in de toekomst meer te kunnen bijwonen! :)

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 00:22

Tien jaar geleden wel een aantal. Laatste jaren eigenlijk niet meer maar misschien is het wel weer ns leuk.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 08:35

Ik 1, maar daarvan had ik er al eentje IRL gezien. Anders had ik het nooit gedaan, ben nooit zo van het internet-meeten :=. Ieder z'n ding hoor, maar ik ontmoet mensen gewoon liever via de kroeg.
Vind het wel een reuze gezellig tijdverdrijf hoor, maar hoef de mensen nou niet perse IRL te leren kennen :n.

Andersom wel veel: veel meiden die ik dus IRL ken, blijken ook op bokt te zitten :)).