Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

tengeltje11 schreef:nu,zo onrealisch zijn mijn voeten niet,maar ik heb hoge,holle voeten,zo een bultje aan de zijkant en ik zit knal tussen 38 en 39 in.
ik koop zo goed als alles online.
koop ik online maat 38,vind ik ze net te krab zitten,ruil ik die in voor een maat 39,dan verlies ik ze en 'floepen' mijn hielen naar beneden tijdens het stappen.
door mijn holle voeten,heb ik ook erg makkelijk last van de bal van mijn voet,dus ook daar moeten ze al zus en zo en dit en dat zijn,anders hou ik ze geen kwartier aan.
smal mogen ze ook niet zijn,anders heb ik last van dat botbultje aan de zijkant.
dus *zucht*,leuke hakschoenen vinden is zo goed als onmogelijk.
zolang het plat blijft,tja,geen probleem,maar vanaf het de hoogte in gaat,blijf ik meestal op mijn honger zitten.
Schoenen waarvan mensen zeggen van 'die zitten zalig' en 'daar loop ik de hele dag mee rond op mijn werk zonder pijn',die hou ik geen kwartier aan....
nu heb ik 2 paar hakschoenen waar ik toch een half uur meer kan rechtstaan zonder voetenpijn(beiden van Tamaris),en op feestjes ben ik zo de persoon die na een half uur op blote voeten op de dansvloer staat ipv met schoenen aan.
dagdagelijks draag ik altijd birkenstock's,zowel winter als zomer(ik werk thuis,dus loop hele dagen zo door het huis).
(maar ik ben zoooo gek op hakken,vind ze gewoon zo mooi ook)
dus bij deze,nog mensen met moeilijke voeten(om eender welke reden)?