Welke pech had jij vandaag?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Welke pech had jij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-16 04:41

Dit is vooral een topic om je gal te spuwen over de pech die je hebt meegemaakt. Bijvoorbeeld een lekker band waardoor je trein hebt gemist en daardoor te laat komt ofzo.

Mijn gal voor deze ochtend.... net onderweg naar station met scooter en reed 40 km pu . En dan is het niet echt grappig als er dan een meeuw vol tegen je hooft aan vliegt := nogal een klap. En sorry nee ik het niet gekeken hoe het met de meeuw ging, ik moest een trein halen := nu heb ik barstende koppijn en moet nog beginnen met werken :')

Yaralisa

Re: Welke pech had jij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 08:58

Ik heb (gelukkig) nog niks meegemaakt vandaag qua pech maar moest toch wel even lachen om je verhaal.
Een meeuw tegen je hoofd :') :')
Beterschap met je hoofdpijn!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 09:02

Dat is een goed verhaal voor op een verjaardag lifaya, meeuw tegen je hoofd :')

Mijn pech vandaag: mijn enige broek nog niet droog, panty aan willen doen, dikke ladder in panty en nu maar een dikke legging aan. Lekker reetzweten met 21 graden vandaag -O-

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 09:10

Ik had gister een 'pech'dag. Ik was in de veronderstelling dat ik mijn nieuwe aanwinst direct mee kon nemen, maar nu komen ze hem vrijdag brengen. Geen probleem uiteindelijk, maar had me er heel erg op verheugd hahaha

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 09:12

Ik moet zo presenteren _O-

Leffroi, dat is balen! Nog 1 nachtje slapen :D *\o/*

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 09:14

Ik had gister een abonnement op rode verkeerslichten en dat best irritant als je de hele dag op de weg zit

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 12:45

Dat je thuis komt van werk in t buitenland (en dan niet net over de grens, nee vanmorgen om 4 uur opgestaan en ben nu net een half uur thuis) en er dan achter komen dat je je sleutels bent vergeten..

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 12:46

Ik had 2 glazen water naast me staan, eentje met heet water en de ander met gewoon normaal water, 3x raden waar ik mijn theezakje instopte. :')

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 12:49

Ik fiets elke dag een half uur naar school, ik had vandaag al meerdere les uren uitval. Ik zou alleen het 2e en het 7e les hebben, kom ik op school blijk ook het 2e en het 7e uit te vallen, Naar school voor niks.

danielle80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 12:53

Ik ben vandaag ziek, waardoor ik de antwoorden (van de vragen in het werkboek) van de helft van het hoofdstuk waarover ik morgen een toets heb niet kan krijgen.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 12:56

Danielle, kan je niet vragen of een klasgenoot er een foto van maakt en die naar je stuurt?

Bij mij viel het wel mee vandaag. Was alleen vergeten één boodschap op het lijstje te halen, dus moest ik nog een keer de winkel in. (Ik realiseerde me het toen ik bij de kassa stond, maar ik vind het ook zo asociaal om dan te zeggen "Sorry, ik moet nog even terug de winkel in" als er mensen achter je staan)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 12:56

Sleutel van de voordeur vergeten (en geen flauw idee waar hij ligt ook niet). Dus sta straks voor een dichte deur tot mijn vriend (anderhalf uur later :') ) thuiskomt. *zucht*

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 15:11

Au lifaya! Mijn dochters hoofd kwam gisteravond in botsing met een vensterbank... Dus hersenschudding. En dat terwijl ze morgen schoolreisje heeft en overmorgen jarig is... Het kind baalt echt als een stekker!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 15:14

haha, leuk topic dit :')

Ik had er dinsdag eentje, sollicitatiegesprek... arm in het gips.. flinke regenbui.. de weg niet weten en dus met 1 hand een paraplu proberen vast te doen en Google maps op je telefoon aan.
Kan vertellen dat het geen succes was en ik nat aankwam..

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 15:14

Vandaag maar 2 uurtjes les gehad en daarna kon ik lekker met de trein naar huis tot ik mij weer herinnerde dat ik nog wat verslagen moest afmaken en inleveren :( zat nog 2,5 uur op school.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 15:16

Vandaag dan niet, maar gisteren had ik de pech weer een "fijne" bezorger van mijn pakket te hebben..
Zit dringend te wachten op een nieuwe cap dus fijn online besteld en maar wachten. Zou gister komen met DHL. Dikke zucht. Nou ik braaf thuisblijven tot ze zijn geweest, krijg ik even de ingeving om de brievenbus te checken en jawel hoor: een briefje dat ik niet thuis was }:0

Ik heb echt een pesthekel aan dat bedrijf maar je nog niet eens de moeite nemen om aan te bellen gaat wel ver :(

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 15:24

Net gezakt voor mijn scooter theorie examen -O-

Nizoni4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 15:29

Ik heb dinsdag een nieuwe telefoon gekocht :) bleek dat mijn simkaartje niet paste... nu wachten op een nieuwe :):)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 15:43

Dat ik al een half uur uitloop had in het zh met een zeer vervelend kind..

Gevraagd of hij nog lang uitliep, en het ging nog wel even duren.. Ik ben dus naar huis gegaan :+

Forgive

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 15:50

Vandaag werd ik gebeld of ik geslaagd was of niet. Dus ik was heel erg gestrest en toen werd ik gebeld en ik nam snel op, helemaal in de zenuwen.
Is het iemand die verkeerd is verbonden, die vervolgens meer dan 2 minuten aan de lijn hangt .___.

Maar hey, ik ben wel geslaagd dus dat scheelt echt enorm :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-16 16:02

Zo ik ben thuis en de hoofdpijn is weer wat minder gelukkig.

En ben stiekum ook blij om te lezen dat ik niet de enige met pech ben xD vandaag wel nog een goed ding, heb onverwachts mijn eerste kwaliteitstest gehaald. Had er nog nooit 1 gehad sinds ik daar werkte dus ook weer eens iets nieuws xD

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 16:05

Ugh, toch nog een pechmoment vandaag! Cap is netjes binnen gekomen, maar was veel te klein(terwijl ik dit niet had verwacht) :c
Heb hem nu meteen terug gestuurd met de post en gevraagd om een grotere maat. Helaas kan dat tot de 30e duren.. En ik vertrek de 29e voor 3maanden naar het buitenland..
Ik hoop dus maar dat hij op tijd binnen komt zodat ik hem kan passen en indien de pasvorm niet fijn is alsnog kan terugsturen, anders zit ik er mee opgescheept bij terugkomst. ;(

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 16:09

Begon vanmorgen al met het laten overlopen van de waterkoker (dacht handig te zijn om die met een zacht straaltje onder de kraan te zetten en dan wat anders te gaan doen), nadat ik met mijn stomme kop m'n gebakken eitje met een pannenlikker wilde omdraaien en deze niet van siliconen bleek te zijn, maar van ordinair plastic. Dat ding smolt dus en ik wilde me omdraaien om hem te laten stollen onder de kraan en zag toen het water uit de waterkoker over het hele aanrecht stromen.
Meestal komt pech in drieën (en bij mij is dit soort pech een dagelijks terugkerend element), dus ik wacht rustig af wat het volgende vandaag zal zijn. :D

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 16:52

Dat ik gewoon te lomp ben om een beetje fatsoenlijk te doen als er mensen in de buurt zijn zoals jongens die even praten.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 16:56

SuperAssie schreef:
Ugh, toch nog een pechmoment vandaag! Cap is netjes binnen gekomen, maar was veel te klein(terwijl ik dit niet had verwacht) :c
Heb hem nu meteen terug gestuurd met de post en gevraagd om een grotere maat. Helaas kan dat tot de 30e duren.. En ik vertrek de 29e voor 3maanden naar het buitenland..
Ik hoop dus maar dat hij op tijd binnen komt zodat ik hem kan passen en indien de pasvorm niet fijn is alsnog kan terugsturen, anders zit ik er mee opgescheept bij terugkomst. ;(

Kan je dan niet naar een winkel gaan?