Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
yvje86 schreef:Pfoe ik vind het nogal een bedrag.
Hier 2pers. huishouden beiden bijna fulltime aan het werk (rijtjeshuis matig geïsoleerd ). Wel 2 koelkasten, een vaatwasser, 2vriezers, 2 vijvers met bijbehorende pompen etc. Man die veel in schuur bezig is met elektrische apparaten (boren, lassen, slijpen etc.) En wij betalen 225 per maand.
Vind het een flink bedrag voor een appartement.
Heb je niet ergens een gaslekje?
Je zou eens kunnen kijken waar het verbruik in zit is het zoveel meer water wat je gebruikt of juist meer gas?
purny schreef:Hoeveel kleding heb je wel niet. Ik was hoogstens 2 keer per week. En dan droog ik 1 keer. Ik ben ook alleen en zal morgen eens met de verbruiksmanager kijken hoeveel ik nu zou moeten betalen. Ik betaal 80 euro per maand , water apart.
Succes met de oorzaak vinden, TS! felicity schreef:Ik woon ook alleen. Maar ik redt het echt niet met 1x wassen per week. Hoe doen jullie dat?
Als ik alleen mijn handdoeken en beddengoed was heb ik al 1 was.
De was in de week na zo'n "beddengoed-was" is dan weer meer kleding. Ik hoef niet elke keer meteen mijn beddengoed en handdoeken te wassen omdat ik dus meerdere sets heb, en mijn wasmand niet snel volraakt. En verder, tja, ik ben goed in proppen.
)... Een tijdelijke aansluiting en een definitieve aansluiting zijn 9 van de 10 keer puur technische benamingen tenzij het een groot bouwproject is met grotere aansluitingen voor de bouw. is dat niet zo, dan heeft er 1 aansluiting gezeten met bijbehorend adres die de tijdelijke aansluiting had voor de bouw.. Deze tijdelijke aansluiting wordt omgezet in een definitieve door het bouwbedrijf op het moment dat er opgeleverd wordt aan de eigenaar.
Hoop dat je er wat aan hebt. Bij vragen over water(verbruik)/-meters ed mag je me ook pb-en. (Zoals gezegd werk ik bij een waterbedrijf)