CoolBlue reparatiekosten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

CoolBlue reparatiekosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 11:32

Een tijdje geleden mijn dochter haar telefoon opgestuurd naar CoolBlue, waar hij vandaan kwam.
Scherm gaf van het ene op het andere moment vlekken, nergens een barst te zien.
Opgestuurd, werd daar toch echt een barst gezien. Ding was niet meer te repareren dus ik kon kiezen tussen het defecte toestel toegestuurd krijgen (en dan moeten betalen voor het bekijken) of het laten vernietigen. In het laatste geval hoefde ik niet te reageren.

Krijg ik nu ineens een mail "bedankt voor je bestelling!" met reparatiekosten van 115 euro :?

Heb meteen teruggemaild maar ik snap hier niks van. Hebben meer mensen deze ervaring?

Anoniem

Re: CoolBlue reparatiekosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 11:36

Gewoon even bellen met ze en de situatie uitleggen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 11:40

Zou wel willen maar mijn eigen telefoon is op dit moment ook kapot :')

Heb in elk geval dus een mail gestuurd. Wacht het heel even af. :) Voor de zekerheid ook nog even gecheckt of het wel echt van hen afkomstig was maar dat blijkt wel zo te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 11:56

Inmiddels een mail terug "We zien dat de serviceafdeling u alvast een specificatie had gestuurd."

Eehhmmm ja zo kan je het ook noemen.

Heb er nog wel even achteraan gestuurd dat ik het apart vind dat ik in eerste instantie te horen kreeg dat er een barst in het scherm zat (waar ik uitvoerig op had gecontroleerd) en dat het absoluut niet meer te repareren was, en dat ik vervolgens een bericht kreeg waarin met geen woord werd gerept over 'onherstelbaar' en waarbij ik de mogelijkheid kreeg om het te laten repareren.

Maar goed. Het is nu in die zin opgelost dat ik in elk geval geen 115 euro hoef te betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:32

Ongelooflijk... krijg ik nu wederom twee mails achter elkaar. Dit keer dat ik 39,95 betalen moet.

Ik ben me toch een partij boos geworden :=

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:36

Meestal is hun service wel goed. Misschien je verhaal eens op hun facebook zetten, kan nog wel eens wonderen doen.