Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Goof schreef:Wat ik trouwens bijzonder vind is dat je eind maart exact dezelfde vraag stelde op bokt.
Verwacht je nu andere reacties te krijgen ofzo? Men zal nog steeds vinden dat als JIJ iets wil weten JIJ dit ook zal moeten vragen.
Simpel.
jansje73 schreef:Vraag het aan hem wat hij wil , date of een relatie met je beginnen. Wat hadden jullie afgesproken toen jullie begonnen met het daten ?
Ik heb 4 jaar lang gedate met een marinier en ik wist dat het daar bij bleef.
Kuggur schreef:Wat is "het gesprek"....?
Ik heb het gevoel dat als zo´n gesprek nodig is je in feite wel weet hoe het met je relatie zit.
Joman schreef:Goof schreef:Wat ik trouwens bijzonder vind is dat je eind maart exact dezelfde vraag stelde op bokt.
Verwacht je nu andere reacties te krijgen ofzo? Men zal nog steeds vinden dat als JIJ iets wil weten JIJ dit ook zal moeten vragen.
Simpel.
Kun je nagaan hoe lastig dit soort dingen voor sommigen zijn. Jij hoeft niet iedereen op bokt af te schilderen als een idioot als zij niet meteen de koe bij de horens vatten.
Maar doe het toch.
gewoon duidelijkheid vragen. Jij hebt de behoefte blijkbaar wel om het een naam te geven en het is voor jou niet voldoende. Mocht hij stapel gek op je willen zijn maar het nog geen naam willen geven met een goede reden kan dat natuurlijk ook maar uiteindelijk wil je een vent die 100% voor je gek en niet iemand die je ziet als leuk voor erbij

Dank.