Geen pijl te trekken op deze vent!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Geen pijl te trekken op deze vent!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 15:38

Na zo'n 10! Maanden daten is 'het' gesprek nog niet gevoerd. Moet er nodig eens van komen, I know.
Beste jongeman en ik zijn allebei volwassen maar niet echt gevoelspraters.

De ene keer zegt mr sensitive dat hij me heeft gemist en dat hij blij is me te zien, gevolgd door nog meer relatie-achtige uitspraken. De andere keer zegt mr not so sensitive dat hij vrijgezel is. Waar natuurlijk, het gesprek is nog steeds niet gevoerd, maar niet prettig om te horen.
Het lijkt een beetje op afstoot-aantrekgedrag. Vrij vermoeiend.

We zien elkaar 1 a 2 keer in de week. Doen af en toe leuke dingen (als de tijd het toelaat) en slapen met/bij elkaar.

RaRa politiepet, hoe moet ik zijn opmerkingen interpreteren en heeft een gesprek uberhaupt zin? Volgens mij is het een type dat last heeft van bindingsangst. Dus hoe pak ik dit aan?

Goof

Re: Geen pijl te trekken op deze vent!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 15:39

Uhm..... stel 'de' vraag. Dan heb je duidelijkheid.
Lijkt me simpel eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 15:39

Eeh, gewoon vragen? :o Hoe hij jullie relatie ziet?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 15:40

Je kan het zelf ook vragen/bespreken toch?

Laurapalmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 15:42

Ik zou het gewoon vragen,zeg dat je wil weten waar je aan toe bent.en hoe jij er zelf tegenover staat.is niet makkelijk,dat snap ik.maar dan weet je wel direct hoe het ervoor staat.10 maanden is best een hele periode

Iig heel veel succes

ODonoghue

Ik denk dat je t gewoon moet vragen ja :o

__Sannne

Ik zou het inderdaad ook gewoon vragen, bedoel dat mag toch zeker wel na 10 maanden?

Maar het is ook belangrijk wat jij van deze vent wil, wil je een relatie met hem? Dan zou ik het zeker vragen, weet je direct of je aan het lijntje gehouden wordt. Wil je zelf liever geen relatie? Dan zou ik het niet vragen en gewoon doorgaan met hoe het is, als dat voor beide werkt.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 16:10

Wat ik trouwens bijzonder vind is dat je eind maart exact dezelfde vraag stelde op bokt.
Verwacht je nu andere reacties te krijgen ofzo? Men zal nog steeds vinden dat als JIJ iets wil weten JIJ dit ook zal moeten vragen.
Simpel.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 16:18

Vraag het aan hem wat hij wil , date of een relatie met je beginnen. Wat hadden jullie afgesproken toen jullie begonnen met het daten ?

Ik heb 4 jaar lang gedate met een marinier en ik wist dat het daar bij bleef.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 16:21

Bokt weet niet hoe jouw vriend in elkaar steekt TS. Klinkt mij niet als een gezonde relatie. Heb je het al geprobeerd te vragen?

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 16:23

Wat is "het gesprek"....?
Ik heb het gevoel dat als zo´n gesprek nodig is je in feite wel weet hoe het met je relatie zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 16:27

Goof schreef:
Wat ik trouwens bijzonder vind is dat je eind maart exact dezelfde vraag stelde op bokt.
Verwacht je nu andere reacties te krijgen ofzo? Men zal nog steeds vinden dat als JIJ iets wil weten JIJ dit ook zal moeten vragen.
Simpel.

Kun je nagaan hoe lastig dit soort dingen voor sommigen zijn. Jij hoeft niet iedereen op bokt af te schilderen als een idioot als zij niet meteen de koe bij de horens vatten.

jansje73 schreef:
Vraag het aan hem wat hij wil , date of een relatie met je beginnen. Wat hadden jullie afgesproken toen jullie begonnen met het daten ?

Ik heb 4 jaar lang gedate met een marinier en ik wist dat het daar bij bleef.

Niks afgesproken.

Kuggur schreef:
Wat is "het gesprek"....?
Ik heb het gevoel dat als zo´n gesprek nodig is je in feite wel weet hoe het met je relatie zit.

Hoe zit het dan met de relatie? Ik weet het niet meer. Krijg zulke verschillende signalen.
Laatst bijgewerkt door Gini op 12-06-16 17:06, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Meerdere berichten die kort achter elkaar geplaatst werden samengevoegd.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 16:29

Toch is vragen het enige antwoord. Wij kunnen je hier niet mee helpen. Succes!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 16:32

Waar ben je bang voor? Durf je het niet te vragen omdat je bang bent dat hij je als een scharrel oid ziet? Nog 10 maanden in onzekerheid is toch ook niks?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 16:34

Joman schreef:
Goof schreef:
Simpel.

Kun je nagaan hoe lastig dit soort dingen voor sommigen zijn. Jij hoeft niet iedereen op bokt af te schilderen als een idioot als zij niet meteen de koe bij de horens vatten.

Ik schilder niemand af als een idioot, dank u.
Ik vraag me af of je dit keer andere antwoorden op bokt verwacht?

Ik vind dat Kuggur een goed punt heeft. Als je jezelf zoiets al 10 maanden afvraagt en het is nodig om dat gesprek te moeten voeren zegt dat een hoop. Dat zegt dat er geen relatie is anders had het wel gevoeld als een relatie en zou hij niet zeggen dat hij vrijgezel is (hoe duidelijker wil je het hebben?).
Je zit al maandenlang in onzekerheid. Als je wil weten hoe het zit vraag je het. het is maar 1 korte vraag; 'Hoe zie jij ons?' Als je het eng vindt vraag je er (desnoods spelenderwijs) naar op whatsapp.
DE vraag stellen lijkt me overigens minder vervelend dan al 10 maanden wachten op wat het nu is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 16:38

Ik ga er ook niet meer op wachten. Wellicht heb je een punt met hetgeen wat er nu is; niks dus. Dat is precies mijn angst, dat het niks is.
Ach misschien kan ik het beter afkappen. Dan ben ik er vanaf :)

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 16:38

Niet gevraagd omdat je bang bent voor het antwoord? Ik heb het meegemaakt. -O- Maar doe het toch.

Straks is het weer 10 maanden verder en kondigt hij plotseling aan dat hij nu een "serieuze" vriendin heeft en met jou moet stoppen. Dan doet het nog meer pijn. En in die 10 maanden had jij over hem heen kunnen komen en iemand kunnen vinden die wel meer wil met JOU.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 16:44

:j gewoon duidelijkheid vragen. Jij hebt de behoefte blijkbaar wel om het een naam te geven en het is voor jou niet voldoende. Mocht hij stapel gek op je willen zijn maar het nog geen naam willen geven met een goede reden kan dat natuurlijk ook maar uiteindelijk wil je een vent die 100% voor je gek en niet iemand die je ziet als leuk voor erbij :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 16:46

Ja meteen afkappen, weglopen en heeeeeel hard ook! :j
Want oh jee, stel dat je hem eens vraagt wat zijn plan en bedoeling eigenlijk is en hij zegt dat ie het wel ziet zitten, maar ook te bang was om dat aan te kaarten... Dat is nog veel enger hé?

Wat wil jij zelf?
Wil je een stempel, dat het officieel aan is? Wil je dat juist niet?

Praten. Met hem. Hoe eng ook. Dat is het enige wat jou antwoorden kan geven over zijn gevoelens voor en ideeën over jou.
Met deze twee topics ga je geen antwoorden vinden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 16:48

Jezus wat vermoeiend.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 16:49

Ik zou lekker om de hete brij heen blijven draaien als ik jouw was :D

Zonder gekheid. Vraag er naar en je weet het. Misschien krijg je antwoord wat je niet horen wilt, maar dan weet je in ieder geval wel hoe het zit.

Tenzij je al deze onwetendheid en onzekerheid heerlijk vindt he. Dan vooral het eerste advies op volgen :j

Succes ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 16:55

lieveli schreef:
Jezus wat vermoeiend.

En wat is precies vermoeiend?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 16:55

Maar idd, jullie hebben gelijk :) Dank.

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 17:01

Laat je ons weten hoe het is afgelopen?

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 17:06

Of... gewoon met wat humor een briefje aan hem geven. Zoals je vroeger op de basisschool deed.

"Wil jij verkering met mij?"
En dan met een vakje ja en een vakje nee.

Eitje :D