Meer bedterroristen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Meer bedterroristen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-16 21:47

Ja, ik ben een bedterrorist, aldus mijn man. :Y)

Overdag ben ik een aardig, behulpzaam en meelevend mens. Maar als de lichtjes uit gaan, de tandjes gepoetst zijn en ieder zich opmaakt voor een welverdiende nachtrust... Dan begint de ellende }:)

Ik beken maar gelijk mijn meest voorkomende (en tevens erg irritante) rituelen:

- 80% van het dekbed is van mij
- Om de benodigde 80% te verkrijgen rol ik mij als rupsje in het dekbed, waardoor manlief gedoemd is met een enkel reepje deken genoegen te nemen
- Er is een vaste routine en daar wordt niet van af geweken. Liggend op mn linkerzij kijk ik nog even op mijn telefoon, tot ik echt te slaperig ben. Dan draai ik op mn rechterkant en wens dan tegen mijn man aan in slaap te vallen. Ligt hij toevallig al te slapen of wil hij andersom liggen: jammer joh := Ik dram, por en duw tot hij in de (door mij) gewenste positie gemanoeuvreerd is :')
- Slaap ik eenmaal dan wordt het er niet beter op, ik vloek en scheld in mijn slaap, geef knietjes als ik niet lekker lig of als ik om wil draaien
- Kramp, de vloek van elke nachtrust. Schrik ik wakker van kramp dan weet de hele wijk ervan := Als manlief kramp heeft dan slaap ik dwars door zijn gekerm heen of mompel een aantal scheldwoorden in mijn slaap. Enige vorm van empathie is in ieder geval ver te zoeken :oo

Het is een wonder dat mijn lieve, geduldige mannetje nog naast me wil slapen :o Maar ik hoop stiekem dat ik niet de enige ben die 's nachts in een onuitstaanbaar monster veranderd. Dus, biecht maar op, zijn er meer bedterroristjes onder de bokkers? :P

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 21:51

Wauw, klinkt inderdaad erg.
Wij hadden alleen het dekbedprobleem. Nu al jaren beide ons eigen dekbedje en dat slaapt heerlijk.
Tegen elkaar aanliggen vinden we beide gauw te warm worden.
Als mijn man snachts wat heeft hoeft hij op mij niet te rekenen.
Ik SLAAP.

Vorige keer viel hij uit bed tegen de verwarming aan. Ja dat hoor ik dus niet.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 21:53

Ik ben ook alles behalve lief in bed. Dekens delen doe ik niet aan.

En ik draai verschrikkelijk de hele nacht.

Gelukkig is vriendinlief net zo erg :')
Wij hebben dan ook twee een persoons dekbedden omdat we anders echt niet slapen

_Kelley

Re: Meer bedterroristen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 21:59

Ik ben een beest in bed :+

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:01

Ik heb mijn man twee keer een tand door zijn lip bezorgd in mijn slaap.
Need I say more... :o

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:04

Hahahah! :)) jij bent wel heel erg een bedterrorist TS! :p

Mijn vriend is bij ons de bedterrorist.... Snurken, woelen, soms zelfs van die vieze mannenscheten bahhhh 8-) ik verhuis geregeld naar de bank, vooral vanwege t snurken. Oordopjes helpen niet zeg maar O:)

assileM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:06

_Kelley schreef:
Ik ben een beest in bed :+

<<) Je haalt me de woorden uit de mond!

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:07

Ik ga graag op mijn rug liggen in mijn slaap en doe dan mijn benen omhoog en omlaag. Achter elkaar door. Is mn vriend ook niet onverdeeld enthousiast over :+

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:08

Ach nee, het valt hier wel mee, blijkbaar. Af en toe wat geduw en getrek om het dekbed, maar dat is vrij groot en het bed niet, dus er schiet altijd wel wat over voor iemand.

Onze juf daarintegen (we gaan af en toe weleens samen een paar dagen weg) wil het liefst haar eigen bed; die presteerde het om zelfs uit het tweepersoonsbed van de vouwwagen te vallen. Gelukkig weet ze van zichzelf dat ze veel draait en woelt dus ze had al voor het lage bed gekozen :D

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:28

Hum, we hebben een twee persoonsbed maar hadden beter een een persoons kunnen hebben. Meestal schuif ik zo ver op dat vriendlief nog maar een randje bed heeft en een puntje dekbed, dan liggen we dus samen op een matras..
Vroeger sloeg ik regelmatig en had ik hele gespreken. Dat is gelukkig wel veel minder geworden, heb ooit een vriendinnetje die bleef slapen een blauw oog geslagen... :o
Het wordt gelukkig met de jaren minder :-)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:39

*ik slaap enkel als het volledig donker is
* ik pak het dekbed en trek het strak als ik draai, katten die er toevallig opliggen worden gekatapulteerd
* ik schreeuw vaak de hele buurt bij elkaar, merk er zelf niks van.
* ik scheld mijn vriend uit voor van alles
* ik sla, schreeuw en schop
* ik ben niet te genieten als ik gestoord word, ook al merk ik er zelf eigenlijk niks van
* ik aai mijn vriend, onderwijl hele verhalen vertellen geadresseerd aan mijn paard, inclusief de por als paard te opdringerig wordt ...
* heb ik al verteld dat ik sla en schop?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:44

Ik ben een engeltje in bed, als ik dit allemaal lees O:) :')

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:45

Zeker weten dat er bij de gewelddadige slapers niet ergens iets van ongenoegen schuilt? wat ik ervan weet is dat het slaapgedrag een hoop zegt over je gemoedstoestand :=

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:48

Ik duw mijn vriend naar het hoekje van het bed en wurm mezelf als een rupsje in de deken :').
Vaak lees ik dat het andersom is, but sorry not so sorry :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:48

Ja dat vroeg ik me ook af haha!
Willen jullie er over praten? :(:) :+

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:49

Duhelo schreef:
*ik slaap enkel als het volledig donker is
* ik pak het dekbed en trek het strak als ik draai, kztten die er toevallig opliggen worden gekatapulteerd
* ik schreeuw vaak de hele buurt bij elkaar, merk er zelf niks van.
* ik scheld mijn vriend uit voor van alles
* ik sla, schreeuw en schop
* ik ben niet te genieten als ik gestoord worst, ook al merk ik er zelf eigenlijk niks van
* ik aai mijn vriend, onderwijl hele verhalen vertellen geadresseerd aan mijn paard, inclusief de por als paard te opdringerig wordt ...
* heb ik al verteld dat ik sla en schop?

Oh god..
En jij durft nog naast hem te slapen?! :') _O-
Ik zou niet meer durven. :wow:

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:49

Mischa schreef:
Zeker weten dat er bij de gewelddadige slapers niet ergens iets van ongenoegen schuilt? wat ik ervan weet is dat het slaapgedrag een hoop zegt over je gemoedstoestand :=

Dit klopt wel. Als ik minder goed in mijn vel zit, moord en terroriseer ik in mijn dromen en word ik daarna met een heel voldaan gevoel wakker.

Zodra mijn gemoedstoestand beter is, heb ik die dromen niet meer.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:50

Meer de vraag waarom hij nog naast haar durft te liggen :+

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:50

Ik ga er te laat in en te vroeg uit, draai mezelf in slaap. De dekens zijn van mij.

En dan ben ik niet de grootste terrorist in bed....

Dat is onze kat.....en nee het lukt ons niet om die uit het bed te krijgen....... s'nacht.... -O-

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:52

Die katten van mij laten zich vrijwel niet weg-terroriseren haha; ze vormen gezamenlijk een sterk verbond van ruim 18 kilo _O-

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:55

ik praat hele verhalen.
ik lig op mijn zij en duw vriendlief uit bed en steel ondertussen lekker alle deken :o

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:56

Mijn vriend is een bedterrorist..

Minstens 5 dgn per week houd ie mij wakker met zijn gesnurk
Legt graag benen in mijn bed (we hebben twee matrassen ipv 1 grote) of bovenop mij.
Draait zich vaak zo om dat ie tegen mij aan ligt en ik me niet meer kan omdraaien. (Lig graag aan de buitenkant van mijn bed)
Hij is met geen mogelijkheid stil te krijgen/uit mijn bed te duwen. Enige wat wel helpt (maar niet altijd!) Is hem te kriebelen aan zijn gezicht met gevaar voor eigen leven want dan wordt ie woest en gaat ie slaan.
Heeft ook de neiging als ie mijn kant op ligt met zijn ellebogen in mijn rug te duwen...
Legt zomaar een arm op mijn hoofd waardoor ik een hartaanval krijg

Ik daarentegen ben heel lief in bed, soms snurk ik :p en draai ik me soms tegen hem aan maar verder doe ik geen rare dingen

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:56

NatasjavE schreef:
Ik ga er te laat in en te vroeg uit, draai mezelf in slaap. De dekens zijn van mij.

En dan ben ik niet de grootste terrorist in bed....

Dat is onze kat.....en nee het lukt ons niet om die uit het bed te krijgen....... s'nacht.... -O-

Haha bij ons is ook de kat de grootste terrorist. Jat je kussen, gaat op je liggen, gebruikt je hoofd als kussen en gooit boeken op je hoofd.

Sommige van jullie zijn erg zeg :+

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:58

Ik ook, ik slaap het liefst diagonaal, vooral geen lichaamscontact, gewikkeld in mijn dekbed.
Hebben nu ieder een eigen kingsize dekbed en een bed gekocht van 220 breed. En nog speel ik het klaar om op zijn helft in slaap te vallen, maar o wee als hij me probeert weg te krijgen, dan sla ik schijnbaar.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:05

Ik snap je vraag niet... Het is toch algemeen bekend dat alle vrouwen zo zijn in bed :+