Mimo15 schreef:Wat ontzettend grappig dat ik dit topic tegenkom! Zit precies met het zelfde! ik ga eind deze maand naar een info dag voor defensie en heb ook een paard (2 jaar oud ) Vlaams trekpaard dus rijden enz hoeft nog lang niet en ook met dat ras is elke dag niet nodig, maar toch!
Ik ga gewoon heen en laat het op mij af komen, het is iets wat ik al lang wil en steeds maar niet deed om bepaalde redenen en of uitstelde... Nog steeds wil ik het erg graag en denk toch als het alleemaal lukt dat ik ervoor ga!
Succes met je beslissing, ben benieuwd!
Oh wat grappig! Ja inderdaad steeds wel weer een excuus.. Welk onderdeel zit jij naar te kijken?
Ik heb zelf de paarden aan huis, maar de mogelijkheid om het paard ergens anders te stallen en in training te zetten is er ook
Daarnaast heb ik een eenjarige merrie dus die staat grotendeels in het land de komende jaren bij de groep. Het is toch wel het doel om met haar serieus wedstrijden te gaan rijden, maar dat hangt er natuurlijk vanaf hoe vaak je uitgezonden wordt etc.. Het betreft een administratieve functie waar natuurlijk de basistraining wel gewoon gevolgd moet worden
Inderaad net zoals @xcarpiediem al zegt ik ben erg bang dat ik spijt ga krijgen als ik de kans nooit genomen heb.