Macbook pro valt uit na inloggen, alleen gastaccount werkt.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Macbook pro valt uit na inloggen, alleen gastaccount werkt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 12:59

Gisterenmiddag liep mijn macbook pro vast. Ik sloot alles af en toen ie daarna nog steeds vastliep, startte ik em opnieuw op. (via powerknop omdat ik niet anders kon) Nu gaat ie iedere keer als ik opstart gewoon normaal opstarten tot en met het inlogscherm, als ik bij mijn eigen account mijn wachtwoord invoer, gaat ie gewoon normaal laden, een heel stuk zelfs, en dan valt hij uit.
Als ik bij het startscherm voor het gastaccount kies, doet ie het wel gewoon. Maarja dan heb ik alleen internet. Niet ideaal.

Iemand een idee wat dit is en wat ik eraan kan doen/kan proberen?
Hij is van Mid2010 en heeft sinds een maand of 2 een nieuwe harde schijf omdat de harde schijf gecrasht was.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 03:03

Was een partitie fout van de harde schijf. Misschien handig om te weten voor mensen die later hetzelfde probleem hebben.
Kon helaas niet gerepareerd worden dus heb alles van mn laptop af laten halen.

(maar nu is de laptop gestolen dus geluk bij een ongeluk dat alles geback-upt is en de laptop toch kapot was)

Choiix

Re: Macbook pro valt uit na inloggen, alleen gastaccount werkt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 06:33

Slecht dat je reparateur dat gezegd heeft dan. Dan heeft hij duidelijk geen verstand van zaken. Bij een 2009/2010 moet je behalve de harde schijf ook altijd de sata kabel tussen moederbord en harde schijf mee vervangen, ook als deze geen optische schade vertoont. Alle goede reparateurs weten dat...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-16 00:53

Ja geen idee. Geen verstand van. Dit was een Apple authorized service centre.