Zoektocht naar goede blender

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MelissaYM

Zoektocht naar goede blender

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 12:21

Hoi allemaal :)

Mijn blender is een paar dagen geleden overleden en ik ben nu op zoek naar een goede blender, maar ik vind het echt moeilijk om er een uit te kiezen op internet, daarom vraag ik jullie hulp!

Ik zoek een blender met minimaal 800 watt, het liefst van glas en waar je ook bevroren dingen in kan gooien (voor dagelijks gebruik).

Welke blender hebben jullie? Hoe bevalt die? Is die makkelijk schoon te maken?

Mijn budget ligt rond de 75 euro.

123321

Re: Zoektocht naar goede blender

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 12:25

http://www.blokker.nl/nl/blknl/koken-en ... 0wodnfAIOA

Glas, 2 liter, 800 watt en precies binnen budget. Kan in de vaatwasser en is de enige blender die mijn smoothies met bevroren hompen fruit overleeft, 1 keer op de ijsblokjes stand en dan nog even doorblenderen en klaar :)

MelissaYM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 18:58

Jezzi schreef:
http://www.blokker.nl/nl/blknl/koken-en ... 0wodnfAIOA

Glas, 2 liter, 800 watt en precies binnen budget. Kan in de vaatwasser en is de enige blender die mijn smoothies met bevroren hompen fruit overleeft, 1 keer op de ijsblokjes stand en dan nog even doorblenderen en klaar :)

Dankjewel! Ik zit sterk te overwegen om deze te nemen, alle ervaringen zijn super positief.

Maakt deze blender veel herrie in vergelijking met andere blenders? (Ja elke blender maakt herrie :+)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 20:01

Die blender heb ik ook! Ideaal ding. Maakt niet overdreven veel herrie, alleen met ijsblokjes hoor ik m flink

MelissaYM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 20:40

Ik heb hem besteld :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 21:44

Bovenstaande heb ik ook! Noem het altijd een 'opstijgend vliegtuig' :))
Maar doet het super!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:11

Heb zelf na een aardige zoektocht deze gekocht:
https://www.bol.com/nl/p/bosch-mmb64g3m ... 046124258/
De Bosch SilentMixx MMB64G3M (geen idee wie dat soort namen verzint, maar goed).

Is wat boven je budget (en je hebt al besteld :+) maar die Bosch bevalt erg goed! 'Stil' is natuurlijk een groot woord, maar hij klinkt niet als een goedkope rammelende bak plastic zoals de meeste andere consumentenblenders. Ik snap echt niet waarom het niet mogelijk is om voor een paar euro meer te zorgen dat die consumentenapparaten net wat degelijker in elkaar zitten en daardoor minder herrie maken. Zelfde met b.v. de staafmixer die we hebben (Philips ding), enorme pokkeherrie om een mesje of garde rond te laten draaien -O-

Die Bosch is daar dus een uitzondering op, wat het meeste geluid maakt is het spul dat in je mengbeker wordt mishandeld door de blender, maar daar hoor je ook relatief weinig van zolang je de mengbeker netjes dicht houdt.