Je zit op je rijspullen te wachten...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Je zit op je rijspullen te wachten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 21:46

En dan ineens DIT...

Afbeelding

Echt hè, DPD... Maak ik voor het eerst gebruik van die dienst (pakket van 107 euro), adres is juist goed gelabeld en zo. Nee, wat doen ze, oh we kunnen het adres niet vinden, hup het Depot maar weer in.
Dáááág ruiterspullen...

Laatste keer dat ik iets laat verzenden met DPD. De ruitersportzaak Sissi in Middelburg had het pakket naar mij verzonden.

Mag ik DPD een kouwe douche geven?

En dan dit, wat is dit?

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door CoonArt op 09-06-16 21:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Weggebokt

Re: Je zit op je rijspullen te wachten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 21:49

Heel vervelend, maar om de ruiterzaak nu ook in het verkeerde daglicht te zetten vind ik niet geheel terecht

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 21:49

misschien dat de ruiterzaak jou gegevens niet goed erop heeft gezet?
ik zou morgen even een belletje plegen naar dpd (wat ik overigens ook niet ken?)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 21:50

De verzender dient contact op te nemen met de bezorgdienst normaal gezien.
Na 2 bezorgpogingen gaat het normaal naar een afhaalpunt. Ik zou wachten tot je traceercode is aangepast. Maar de winkel moet eigenlijk DPD bellen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 21:50

SindyKaya schreef:
Heel vervelend, maar om de ruiterzaak nu ook in het verkeerde daglicht te zetten vind ik niet geheel terecht

Ruitersportzaak heeft geen schuld, schuld is DPD met zulke service...

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 21:50

Ik snap dat het erg frustrerend is en als ik jou was zou ik morgen even bellen. Maar om nu gelijk de ruitershop ook zo te benoemen vind ik niet zo netjes eigenlijk.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 21:52

geerte schreef:
Ik snap dat het erg frustrerend is en als ik jou was zou ik morgen even bellen. Maar om nu gelijk de ruitershop ook zo te benoemen vind ik niet zo netjes eigenlijk.

Ik geef de ruitersportzaak niet de schuld, blijkbaar kan DPD geen adressen lezen?

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 21:52

Er zal vast wel een verklaring voor zijn.
Wat andere al zeggen is het inderdaad niet zo netjes om de ruitersportzaak meteen te noemen.
Hier afgelopen tijd meerdere pakketten via DPD laten bezorgen, en dat is allemaal prima gegaan.
En dan wonen wij aan een zandpad. :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 21:53

Zo, even aangepast. Stond verkeerd :)

NatalieLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 21:54

Heb ik ook vaak met dpd. Gewoon even bellen met de desbetreffende zaak en die regelen dat dan verder. Heb zelfs al eens met een klootzak van dpd aan de lijn gehangen en het is dat ik noet door de telefoon pas. Maar hij was vergeten op te hangen voor verschillende uitspraken. Heb toen een klacht ingediend

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 00:13

Waarom is het relevant wie dat pakket naar je heeft verzonden? Gewoon de naam verwijderen uit je post.

En ja DPD, waardeloos, ooit eens een pakket ter waarde van 500 euro (limited edition beelden) voor de deur gezet, en wij woonden aan een drukke doorgaande weg en kwamen die avond pas heel laat thuis. Doos weg.. Toen wij een klacht hadden ingediend kwam betreffende bezorger ons aan de deur bedreigen om de klacht in te trekken en hij zou dan wel 200 euro betalen maar anders was hij zn baan kwijt. Ja DAG! 500 euro en beelden die zeer gelimiteerd waren, dacht het niet.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 00:20

_Nadia_ schreef:
Waarom is het relevant wie dat pakket naar je heeft verzonden? Gewoon de naam verwijderen uit je post.

En ja DPD, waardeloos, ooit eens een pakket ter waarde van 500 euro (limited edition beelden) voor de deur gezet, en wij woonden aan een drukke doorgaande weg en kwamen die avond pas heel laat thuis. Doos weg.. Toen wij een klacht hadden ingediend kwam betreffende bezorger ons aan de deur bedreigen om de klacht in te trekken en hij zou dan wel 200 euro betalen maar anders was hij zn baan kwijt. Ja DAG! 500 euro en beelden die zeer gelimiteerd waren, dacht het niet.

Ik mag hopen dat je daarna nog een klacht hebt ingediend. :=
Wat onbeschoft!

Ben blij dat wij hier geen problemen hebben met dpd.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 00:21

Zou best kunnen dat de verzender iets niet goed door gegeven heeft zou daar eerst maar achteraan gaan. Hier gelukkig nog geen problemen gehad met de DPD bezorger.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 00:30

Renske_W schreef:
_Nadia_ schreef:

Ik mag hopen dat je daarna nog een klacht hebt ingediend. :=
Wat onbeschoft!

Ben blij dat wij hier geen problemen hebben met dpd.

Ja, bezorger is ontslagen, DPD heeft ons de 500 euro terugbetaald en gezorgd dat er uit de VS alsnog beelden over kwamen zodat ik wel had wat ik besteld had.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 01:18

Nooit geen problemen met de DPD gehad. Die is hier in de omgeving erg goed zelfs. En een hele aardige bezorger, die zelfs een stapje harder loopt dan de meeste. Kennis had een paket naar mijn adres laten sturen. Met haar naam erop, en dat klopte niet volgens het depot. Hij heeft dat paket zelfs meegenomen naar zijn eigen huis waar ik het die avond nog op kon halen. Kennis was het dringend nodig en die bezorger woont vlak bij.

Hier drama's met Hermes (die kennen jullie in NL nog niet) maar bij die heb ik met enige regelmaat dat pakketten die aangekondigd zijn gewoon niet geleverd worden. 1 keer zelfs heeft een paket er 9 dagen over gedaan om hier te komen. Dus nu als er iets via hun geleverd moet worden, gaan wij maar weddenschappen afsluiten wanneer het daadwerkelijk komt :+

Overigens TS, het kan ook maar zo dat de chauffeur pech oid heeft gehad en daardoor zijn route niet af kon maken. Dat wordt in het systeem ook vaak dan maar zo gezet. Hebben ze nl geen code voor. Of een invalchauffeur die de adressen niet goed kent. Of mss zelfs dat de chauffeur een ongeluk heeft gehad. Vind persoonlijk dat je wel heel erg snel valt over een keer niet bezorgen. Of ik ben ondertussen teveel gewend aan de slechte bezorging van Hermes :+ :D Maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. En het kan dus altijd een keer gewoonweg niet lukken om alles te bezorgen.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 08:05

Hier altijd zeer tevreden met dpd. Vriendelijke chauffeur ook. Hij heeft ontdekt waar ik werk (moest daar ook een pakket bezorgen) en als k niet thuis ben leverr hij daar. Super fijn.
Tevens doet postnl dat bij mij ook.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 08:11

Tja, hier enige tijd terug ook een pakket dat door DPD enkele dagen later bezorgd werd dan gepland en dat tussentijds weer bij hen opgeslagen werd. Bleek een communicatiefout tussen bedrijf waar ik had besteld en DPD. Kan gebeuren.
Kwestie van even bellen en een goede afspraak maken. Hoeft echt niet meteen op internet zoiets.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 08:29

Om die reden laat ik DPD het liefst op een ophaalpunt in de buurt bezorgen. Kunnen ze nooit zeggen dat ik niet thuis was of ze het adres niet hebben kunnen vinden.

Liever werk ik helemaal niet met deze dienst, want ik heb al veel problemen met ze gehad, maar soms heb je het niet voor het kiezen welke vervoerder je wilt.....

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 10:49

OH HO HOOOO! Eindelijk goed nieuws! Mijn pakket komt maandag omdat de vorige chauffeur de weg niet wist!

Had die man geen TomTom bij zich? :))

Hij krijgt trouwens een rode kaart van DPD.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:51

Nou ja, beter laat dan nooit ;)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 10:53

eclair98 schreef:
Nou ja, beter laat dan nooit ;)

Ze zeiden zelfs misschien morgen of maandag! (beide dagen ben ik toch vrij...) Merk het wel op mijn trek en trees... :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:56

Nou, bij mij heb ik er nooit wat aan gehad... :')

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:07

HorseyDude schreef:
OH HO HOOOO! Eindelijk goed nieuws! Mijn pakket komt maandag omdat de vorige chauffeur de weg niet wist!

Kan toch gebeuren dat hij adres verkeerd heeft ingevoerd..

Zo stond ik een keer met hete pizza's op een bouwplek zonder huizen. Uhm ja oeps?
Tom tom nog niet geupdate dat de weg verlegd was en ik was niet bekend in die plaats.

Ik ging me daar echt niet druk om maken dat het een dag later bezorgd werd of iets..

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 11:10

nontie schreef:
HorseyDude schreef:

Zo stond ik een keer met hete pizza's op een bouwplek zonder huizen. Uhm ja oeps?
Tom tom nog niet geupdate dat de weg verlegd was en ik was niet bekend in die plaats.

Ik ging me daar echt niet druk om maken dat het een dag later bezorgd werd of iets..

Ja maar jij zat wel met de koude pizza's... :)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:11

nontie schreef:
HorseyDude schreef:

Je hebt de pizza's een dag later bezorgd? :')