Nu de komst van onze tweede nadert (lees, 38 weken zwanger), moet ik toch echt op zoek naar een andere babyfoon. Die ik nu heb begint kuren te krijgen en is niet uit te breiden met een extra unit. Maar ik zie door de bomen (reviews) het bos niet meer.
Ik zoek een babyfoon met ver bereik, zodat ik een klein rondje met de hond kan doen en achter in het weiland bezig kan zijn als ze slapen.
Verder zou terugpraten een optie kunnen mogen zijn, maar is geen must. Verder heb ik geen poespas nodig. Mijn man en ik zijn geen techneuten, dus iets met camera en wifi en dergelijk dat gaat ons al snel boven de pet.
Welke babyfoon gebruiken onze bokt-mama's en papa's??
Wij zijn gek van de Alecto! Ik heb hem al 9 jaar! Zelfs nu ons meisje al zo groot is, gebruiken we hem nog. Gewoon handig om even wat tegen haar te zeggen als ik afspreek dat ze nog 10 minuutjes in bed mag lezen. Dan geef ik een seintje als het tijd is. En ook andersom natuurlijk, als ze nog even wat wil vertellen. Ook goed bereik als ik achter in de tuin zit. Kortom heel degelijk apparaat! Ruim bereik! Wel eens aan de buurvrouw gegeven 2 huizen verderop, als ik even kort weg moest. En ook op vakantie; had bereik tot het zwembad, zodat als zij sliep, wij nog even konden liggen. Uiteraard wel met zicht op haar raam
Succes met je zwangerschap nog even!
Baal
Geplaatst: 08-06-16 22:09
Tomy was voor ons altijd perfekt, zowel de lampjes als bereik als duur vd oplaadbare battterij.
Ik heb net ook een alecto gekocht omdat deze 3km bereik zou hebben. Dit zou in praktijk wel minder zijn, maar heb het nog niet uitgeprobeerd. Heb ook veel vrienden die het met appjes doen.
Idd Alecto bereik officieel 3000 m. echter max 1000 meter. Maar nog genoeg en meer zul je in deze prijsklasse en gebruiksgemak ok niet krijgen. eindeloos uit te breiden met extra units Wij gebruiken hem op de boerderij, stallen en weilanden in terwijl kleine op bed ligt. ideaal