Icloud gehackt??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

doezel2

Icloud gehackt??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 11:33

hallo bokkers
Ik weet niet of dit hier goed staat, zo niet mag het verplaatst worden.

Lastig uitteleggen:

Maar ik krijg steeds meldingen. Om mijn wachtwoord in te voeren in de icloud. Als ik dat doe krijg ik een melding van Mislukt. Of dat hij om beveiligheids redenene op "slot " zit en dat ik hem moet ontgrendelen. Heb dat geprobeers( je moet je email dan invoeren. Dan krijg je mail om evt je wachtwoord te veranderen.

Dus mijn mail( een andere mail wat opnde icloud mail kreeg ik niets) in gevoert
Kreeg ik dus mail(normaal staat er beste. En dan mijn naam)
Dus staat er beste. En dan een hele andere baam.

Ik kom er niet uit.

Mail enzo klopt wel van icloud. Allen wachtwoord niet.

Is deze gehacht. ( kijkt er dan iemand in minn prive zaken. Bijg watsapp). Zonder dat het "opvalt".

Ik hoop dat jullie het snappen vast niet. Zoals bij al mijn topics

Chantaliiejj

Re: Icloud gehackt??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:11

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 17:37

Helaas kan ik nog niet inlogen

Dankje voor de tip zal daar het is vragen

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:53

Als je mailadres nog klopt kan je dan je wachtwoord niet wijzigen?

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 18:04

Toen ik een nieuwe iPhone kocht, wilde ik mijn back-up via iCloud terugzetten. Op de een of andere manier bleef hij een heel ander email adres aangeven dan dat van mij. Ook al vulde ik mijn eigen email en wachtwoord in, dan kwam er toch weer een melding met het andere email adres waar ik het wachtwoord dus niet van wist. Op mijn MacBook had ik nergens last van en kon ik gewoon, zonder problemen, inloggen op iCloud.

Uiteindelijk heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Apple. Het is al een tijdje geleden dus wat het probleem was en of ik gehackt was of dat het aan de iPhone lag, weet ik niet precies meer (en hoe het opgelost is ook niet meer helaas), maar het is vrij snel goed gekomen :) . Dus ik zou zeker even contact opnemen met de klantenservice!

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 18:07

Tilmar schreef:
Als je mailadres nog klopt kan je dan je wachtwoord niet wijzigen?

Ja en nee. Als ik hem veranderd heb. Kan ik er nog niet in.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 18:10

marindexo schreef:
Toen ik een nieuwe iPhone kocht, wilde ik mijn back-up via iCloud terugzetten. Op de een of andere manier bleef hij een heel ander email adres aangeven dan dat van mij. Ook al vulde ik mijn eigen email en wachtwoord in, dan kwam er toch weer een melding met het andere email adres waar ik het wachtwoord dus niet van wist. Op mijn MacBook had ik nergens last van en kon ik gewoon, zonder problemen, inloggen op iCloud.

Uiteindelijk heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Apple. Het is al een tijdje geleden dus wat het probleem was en of ik gehackt was of dat het aan de iPhone lag, weet ik niet precies meer (en hoe het opgelost is ook niet meer helaas), maar het is vrij snel goed gekomen :) . Dus ik zou zeker even contact opnemen met de klantenservice!

Ik kreeg een hele andere naam bij een andere mail adres. Heel vaag. ( heb dit niet eerder gehad). Zins ik trammelant heb met de buren( zeg natuurlijk niet dat zij er achternzitten