Ik ben studente bedrijfseconomie, echter twijfel ik tussen accountancy en bedrijfseconomie. Nu heb ik al enkele ac'ers en be'ers opgebeld, maar deze waren helaas (en absoluut begrijpelijk) bezet qua tijd. Tóch wil ik enkele vragen voor mijzelf beantwoorden, dus wellicht wilt mij iemand via deze weg helpen. Wie heeft enkele minuten over en is bereid mij iets te vertellen over het beroep (vragen kan ik evt. doorsturen via pb/email) ?
ps. Ongeacht welke van de 2 opleidingen ik kies, een master wil ik absoluut nog volgen.
Ik ben studente accountancy aan de hanze. Als het goed is krijg ik 14 juli mijn diploma en begin in september met werken en Nyenrode. Dus als je daar vragen over hebt: schiet maar
kom maar door.. hier ook student accountancy (scriptie en dan klaar)
koeke
Geplaatst: 15-06-16 16:02
Zelf van origine be'er en twee ra's in mijn directe omgeving, dus pb maar met je vragen.
DideH
Geplaatst: 23-06-16 22:16
Hier ook een afgestudeerde accountancy student die vanaf september aan de slag gaat in de audit/controle bij een big4 kantoor PB gerust! Mijn vader is vennoot bij een samenstelkantoor waar ik ook wel eens meegekeken heb, dus ik weet nu wel redelijk goed de verschillen
_Tamara
Geplaatst: 27-06-16 18:58
Ik werk nu een aantal jaar in de controlepraktijk en studeer ook voor RA bij Nyenrode. Mijn vriend werkt in de samenstelpraktijk, dus als je vragen hebt, stuur gerust een PB!