[ENQ] Vragenlijst muziek industrie voor sectorwerkstuk:

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mie123gie

[ENQ] Vragenlijst muziek industrie voor sectorwerkstuk:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-16 14:16

Ik wist niet precies waar dit hoort dus sorry modjes als het verkeerd staat.

Ik doe volgend jaar examen op het VMBO TL, hier voor ben ik dus al bezig met mijn sectorwerkstuk.

Ik doe mijn sectorwerkstuk over verandering in de muziek industrie en over de invloed van management. Ik zou dus goed de hulp van muziek liefhebbend bokt kunnen gebruiken.

Ik richt mijn werkstuk vooral op de alternatieve muziek industrie maar andere genres komen ook aan bot. Daarom is de vragenlijst niet specifiek gericht op 1 genre.

Het zou dus erg kunnen helpen als jullie deze vragenlijst zouden willen invullen. De vragen lijst is in het Engels omdat ik het zo internationaal mogelijk wil houden.

https://www.survio.com/survey/d/Q8K6A7I ... agGk.email

Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-06-16 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

sannxxelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 17:33

Mijn vriend heeft hem voor je ingevuld. Succes!

Goof

Re: [ENQ] Vragenlijst muziek industrie voor sectorwerkstuk:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 21:07

Oei, er zitten echt nog wel spel- en taalfouten in.
Check dat nog even ;)

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 21:10

Ik loop vast op je vraag been to a concert.
Ik zou alle opties moeten aanvinken maar dat is niet mogelijk.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 21:26

Ik mis een beetje waar je mening of uitleg kwijt kan. Ik vind bijv. dat de management heel veel veranderd is ten opzichte van de jaren. In 250 characters is niet weer te geven hoe "things" zijn veranderd in de muziek. Naast dat er namelijk veranderingen zijn geweest in instrumenten ( tegenwoordig heel veel DJ's en andere artiesten waarbij de muziek uit een pc komt) zijn er ook veranderingen in showelement en manegement gekomen.
Ik vind deze vragenlijst te kort door de bocht voor een echte muziek liefhebber :o

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 21:37

Ik heb hem voor je ingevuld :) . Persoonlijk had ik wel de leeftijdscategorieën anders ingedeeld. Bij jouw enquête worden leeftijden herhaald (bijvoorbeeld 2 keer 12, 2 keer 16 , enz). Ik ben 16, dus het was even twijfelen bij welke categorie ik mezelf moest plaatsen, maar aangezien in bijna 17 ben heb ik me bij de categorie van 16-20 gezet. Maar ik denk wat het voor de mensen die het invullen makkelijker is als leeftijden slechts 1 keer gebruikt worden. Dus niet 12-16, 16-20, 20-30, enz, maar ipv daarvan 12-15, 16-20, 21-30, enz bijvoorbeeld :)

Daarnaast ben ik het ook wel eens met miss_lizje :j

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 21:45

Prima als je je enquête in een andere taal doet, maar zorg dan wel dat iemand de spelfouten voor je eruit kan halen ;). Ik heb hem ingevuld maar hij was inderdaad vrij kort door de bocht. Succes ermee!

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-16 23:46

Ik wou de spelfouten er inderdaad nog uithalen voor dat hij ingevuld zou worden (aangezien daarna verandering van de vragen de antwoorden beïnvloed) maar helaas had mijn klas hem al ingevuld waardoor dit niet meer kon :( Ook aantal karakter etc. Kan ik helaas niet meer veranderen, meer dit is weer een leer voor de volgende keer.

Ik wil alleen nog wel even zeggen dat ik dus derde jaar VMBO ben, daarom is de enquete misschien niet zo goed als die van een student is.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 23:55

Ik loop inderderdaad ook vast bij de vraag of ik wel eens naar een concert ben geweest. Moet eigenlijk alle drie de eerste opties aanvinken, aar dat kan dus niet

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 00:52

Ingevuld. Wel veel spelfouten inderdaad, jammer dat het niet meer aangepast kan worden.