Ik krijg mijn tel. niet gekoppeld aan mijn laptop. Voorheen had ik een vaste PC waar hij hem automatisch pakte, maar de laptop vind hem niet. Als ik de USB in de laptop steek, dan zegt het blieb, maar dat is alles. Ik zie niets gebeuren op de tel. en ook niet op de laptop. Ik zie hem niet verschijnen als extra "schijf" bij de Verkenner. Daar staan alleen de C en D schijf en daar gebeurd voor de rest niets.
Ik kan hem nu dus alleen via de laptop opladen, maar ik wil eens al die foto's van de tel. afkrijgen. Hij is nl. vol en ik moet vanavond nieuwe foto's en filmpjes maken voor mijn dochters gala .
Je moet bij de s3 inderdaadje scherm ontgrendeld hebben. Dit omdat je aan moet geven wat je met je gekoppelde telefoon wilt uitwisselen Dit heb ik ook met mijn s3 gehad
Isabonny
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-16 17:22
Maureen95 schreef:
Je moet bij de s3 inderdaadje scherm ontgrendeld hebben. Dit omdat je aan moet geven wat je met je gekoppelde telefoon wilt uitwisselen Dit heb ik ook met mijn s3 gehad
Als het goed is je telefoon ontgrendelen. Daarna koppel je je telefoon aan de laptop. Als het goed is krijg je op je telefoon een popup te zien en kan je kiezen wat je met je telefoon wilt doen
Als dat niet lukt zou ik even een ander draadje proberen of kijken of hij het wel aan een andere laptop doet.
O...ik ben echt blond, ontgrendelen!! Ja, dat heb ik dus ook een aantal keren al geprobeerd, maar er gebeurd niets. Ik ga eens op zoek naar een andere kabel.
Ok, er gebeurd al wat meer met een andere kabel, maar hij vind nog geen foto's. Misschien ben ik te ongeduldig, want er staat heeeeel veel op wat overgzet moet worden.