Ik weet niet of het hier juist staat, maar ik had al eens met de zoekfunctie gekeken maar vond niet echt wat ik zocht.
Bij deze dus mijn vraag: Ik heb bij de HEMA een t-shirt gekocht en zo'n papier om te bedrukken. Hiermee zou ik graag een t-shirt maken met mijn logo op.
Heeft hier iemand ervaringen mee? Al eens zelf gedaan? Alle hulp/feedback is welkom!
Werkt het beste op een wit shirt. Al vind ik het nog niet super mooi maar leuk voor tussendoor. Voor een iets professionele uitstraling zou ik het gewoon bij een bedrukker laten doen.
Ik heb een aantal shirts van mijn zoon zo bedrukt. Ziet er goed uit in het begin, op alle kleuren. Maar na de eerste keer wassen kreeg het al kleine scheurtjes. Wil je het echt goed doen, dan inderdaad naar een bedrijf die hier goed in zijn.
Anoniem
Geplaatst: 01-06-16 20:55
Eens met Storm en Gribaldi. In mijn ervaring gaat het wel beter als je papier gebruikt voor op donker gekleurde shirts, dat geeft ook op lichte shirts een betere print die langer houd. Maar ook dan, snel scheurtjes waar je shirt stretcht.
Een t-shirt laten bedrukken bij een bedrijf kost ook de wereld niet meer tegenwoordig (tenzij je natuurlijk een mega-ingewikkeld Escherachtig logo hebt), dus dat zou ik doen. Blijft veel langer mooi en oogt een stuk professioneler
Ik heb juist hele andere ervaring. Shirtje wat ik bedrukt heb is nu 2 jaar uit en er zitten geen scheuren of wat dan ook in. Lijkt echt nieuw, behalve het shirtje/de stof zelf. Ook gewoon het transferpapier van de hema.
Bamii, idd heb hetzelfde maar in de tijd t-shirt gekregen.. Foto begint wel beetje af te brokkelen maar wordt elke week gewassen (ik slaap ermee).
Ik wil het heel graag laten doen bij iemand met ervaring maar enige die ik weet in de buurt van Malle (Antwerpen) is the picture shop en die bedrukken een trui voor 40€. Daarom wou ik als tijdelijke oplossing (tot ik weer iets meer geld heb) zelf eens proberen bedrukken.