Sieraden party organiseren.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JodieR

Sieraden party organiseren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-16 09:34

Hallo,

Al een hele tijd maak ik sieraden met kralen, op dot moment verkoop ik ze via mijn eigen Facebookpagina. Binnenkort zou ik ook graag thuis party's willen geven. Heb een aantal jaren geleden wel redelijk vaak op markten gestaan, dat liep goed. Maar door omstandigheden moest ik daar mee stoppen.
Ik heb nu op moment eigenlijk geen idee hoeveel sieraden ik op voorraad zou moeten hebben.
Hoeveel lange kettingen,korte kettingen,armbanden en oorbellen? Met ringen ben ik op moment aan het uitproberen of ik die ook kan maken.

Hebben jullie een idee hoeveel ik op voorraad zou moeten hebben?

Groetjes

Yaralisa

Re: Sieraden party organiseren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 20:39

Ik weet niet hoe snel je de sieraden kan maken maar je kan er toch gewoon een levertijd bij geven?
Als ik bijvoorbeeld naar een Mylène/Tupperware party ga, moet ik ook nog een aantal dagen wachten op mijn spullen.
Dan kan je van allerlei soorten een aantal varianten laten zien van wat mogelijk is en mensen kunnen bestellen hoe ze het willen.

Als je dat niet wil, dan zou ik zorgen dat ik een flinke voorraad had. Zeker in het begin.
Verder is het ook afhankelijk van hoeveel mensen er naar de party komen. Ik denk dat dat in het begin een beetje aftasten is.

En geef dat ook aan naar je klanten, dat je nog zoekende bent in de hoeveelheden.

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-16 09:58

Is inderdaad een goed idee om op bestelling te gaan werken. Misschien is een combinatie van beide wel erg leuk! En op voorraad zodat ze gelijk mee kunnen nemen, maar ook op bestelling zodra dat nodig is.

Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Nu even gaan brainstormen wat veel voorraad is.

Ik denk trouwens dat de eerste party rond de 10/15 mensen komen

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 10:05

Ja het is lastig, maar ik denk dat je gewoon iets moet gokken. Het is zo lastig om vooraf te bepalen hoeveel je nodig hebt..

Succes :)

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-16 11:43

Klopt inderdaad. Dankje

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-16 22:44

Heeft verder nog iemand tips of ideeen?

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 08:28

Nog 1 keer een upje in de hoop dat iemand nog tips heeft :)