En nu vallen de gaten er al in, bij de bovenbenen, zeg maar.
Dat heb ik eigenlijk best vaak met spijkerbroeken.
Heel irritant natuurlijk, want zo blijf je broeken kopen.
Dat komt dan alleen van het lopen, want ik fiets nauwelijks, heb ook geen dikke benen of zo.
Dan kan ik wel van die hele dikke spijkerbroeken kopen, maar dat is ook niet echt lekker in de zomer.
Maar ook al heb je een dunnere spijkerbroek, je moet er toch wel mee kunnen lopen zonder dat de gaten er in vallen.
Wat zijn nu fijne spijkerbroeken die het langer volhouden?

Alle 'duurdere' (nou koop ik sowieso amper dure kleding, hooguit schoenen) broeken slijten bij mij ook vrij snel inderdaad. Maar die van de primark blijven best lang mooi

(oké, en omdat ze lengtematen hebben)
. Een iets te herkenbaar probleem voor mij. Dit komt ook doordat ik stevige bovenbenen heb die tijdens het lopen tegen elkaar aan schuren. Met een broek er tussen is het logisch dat deze kapot gaan. Ik heb broeken van Levi's, hilfiger, g-star en nog meer goede merken gehad. Bij deze nog steeds hetzelfde probleem! Nu koop ik ze gewoon tussen de 20,- euro en 40,- euro bij de h&m, zara en soortgelijke winkels. Verder gaan stretch broeken bij mij toch echt een stuk langer mee. Omdat deze toch wat meer vormen naar je figuur en vaak beter zitten bij de bovenbenen.