Hoe goed crowdfunding opzetten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Hoe goed crowdfunding opzetten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 18:28

Omdat ik gefrustreerd blijf ergens over ivm buiten alle regels vallen met wonen (teveel voor het een te weinig voor het ander of het geld dat ik heb accepteren ze niet als inkomen) -O- wil ik eens kijken of crowdfunding mijn frustraties en afhankelijkheid van bedrijven die hun afspraken niet nakomen deels verholpen kan worden.

Ga er vanuit dat het niet veel oplevert maar alle kleine beetjes kunnen misschien net het verschil maken.

Alleen hoe pak je zoiets aan en waar? Ben daar een complete nul in eigenlijk. :+

vuurneon

Re: Hoe goed crowdfunding opzetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 18:30

Je hebt een website dream or donate :) daar kun je je eigen dream aanmaken

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 18:32

Wat is precies je doel? En heb je geen familie of vrienden die kunnen bijspringen?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 18:33

Ok die ga ik eens doorlezen dan.

Ben na maanden worstelen inmiddels zo gefrustreerd (van wel, niet wel o nee toch maar niet maar o misschien toch wel hoor. O we hebben ons vergist nee kan niet.) dat ik mijn gene erover opzij zet. Omdat ik toch echt een andere woning ergens vandaan moet toveren binnen nu en twee jaar.

Cayenne het gaat simpel over de aanschaf van een woning. Geen probleem zou je zeggen, los dat zelf op. Alleen een rolstoel aangepaste woning is schaars. En in nederland onbetaalbaar duur ook al is de enige eis zo ongeveer moet bewoonbaar en veilig zijn. En blijven zitten waar ik zit levert over een aantal jaren heel zware problemen op. Terwijl ik niet om deze situatie heb gevraagd. ;( en door blijvend afgekeurd ook geen mogelijkheid te gaan werken.

Mijn zoekgebied is zo ongeveer Texel, Hamburg, Bordeaux, Nice en na ruim een half jaar zoeken zijn er drie mogelijke opties over. En na veel ok gehoord te hebben van maatschappijen is het nu nee toch maar niet. Althans voor nu dan. -O-

En allimentatie en hypotheek regels maakt je budget veel lager dan je kunt missen. Tot een jaar geleden was dat anders. Alleen regels zijn in heel europa heel erg veel strenger geworden. In Frankrijk voel ik me een stuk gezonder en fitter. Alleen daar hypotheek krijgen idem voor andere landen is onmogelijk. Meer dan 80000 euro geen probleem (lagere hypotheken geven ze zowiezo niet) alleen dat red ik financieel niet en los daarvan allimentatie zien ze niet als geld. Dat is er niet. Tsja En hoor ik nu al maanden wel niet enz.

Maar simpel 40000 euro hypotheek is niet mogelijk. Met contanten en veel hulp van paps en wat vrijkomt bij scheiding red ik dat ook net niet. -O- wie weet als ik via crowdfunding net dat bedrag te kort kan ophalen of het hier in nl een net onbereikbaar simpel huisje wel bereikbaar maakt. Proberen kost hooguit een hoop tijd.

Zo langzaam ben ik helemaal kierewiet en murw door overal tegen muren op te lopen omdat ik wat huurwoningen betreft overal buiten val ivm hoogte van allimentatie (te hoog voor sociaal en te laag voor vrije sector) en het achterlaten van een aangepaste koopwoning waardoor ik geen recht heb op een aangepaste huurwoning zowiezo al.

En ga je denken aan deze nogal onorthodoxe methodes. -O-
Laatst bijgewerkt door karuna op 29-05-16 19:02, in het totaal 3 keer bewerkt

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 18:35

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 18:41

Dat weet ik die willen graag meedelen. :j zou bij mijn paps gaan over voorschot op erfenis van mijn moeder. Omdat hij als langstlevende die gekregen heeft wil hij daarin graag als hypotheek aan mij met net vastgelegde rente en aflossing via de notaris.

Maar eerst wil ik hier alles horen over crowdfunding en de dingen waar je dan mee te maken krijgt. Vooral ook de negatieve verhalen,