Af en toe zon, zeeën van tijd en geen strand...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xChanelx

Af en toe zon, zeeën van tijd en geen strand...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 09:11

Het grote geluk is met mij: ik heb bijna zomervakantie. Zo'n drie maanden vrijheid, heerlijk!

Nu ga ik niet op vakantie, wel een paar weken helpen op een ponykamp én ik heb een leuke bijbaan aangeboden gekregen. Daarnaast heb ik nog een onbeleerd verzorgpaard waar ik veel tijd en energie in wil steken.

Toch ben ik op zoek naar leuke dingen om te doen, voor als de verveling toeslaat.
In dit topic wil ik graag ideeën uitwisselen over activiteiten, van heel klein bij huis tot grote evenementen.

Mintgroen

Re: Af en toe zon, zeeën van tijd en geen strand...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 09:20

Je kan naar van die food festivals gaan :)

Wat nog steeds op mijn lijstje staat, is over een blote voetenpad lopen en naar zo'n pluktuin gaan. Klinkt misschien wat suf, maar ik hou ervan om de natuur in te gaan :P

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 09:21

Naar festivals met je vrienden? Hoeft niet groot te zijn, ik weet niet waar je woont maar zelfs hier in Twente stikt het in de zomer van foodtruck/muziekfestivals :j Verder: paalkamperen in natuurgebieden, huisoppas voor een paar dagen (?), leuke diy's proberen waar je nooit tijd voor had :D
Ik ga even volgen, heb zelf ook nog wel wat inspiratie nodig haha

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 09:30

Weer niet of je makkelijk van huis weg gaat/kan? Anders advertentie op de bokt markt zetten en je aanbieden als huis/dier/tuin oppas. Heb je goedkoop een vakantie adresje.
(al zag ik laatst een advertentie hier waarbij je geld mee moest nemen om op te mogen passen :( )

NIV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 12:03

Kamer/huis opruimen. Vrijwilligerswerk op leuke evenementen. Bij bv natuurorganisaties zijn ze juist in deze maanden vaak opzoek naar extra handen. Festivals kan je ook vaak als vrijwilliger aan de slag terwijl er geen vacatures of oproepjes voor staan. Gewoon mailen of bellen ;)