Help, goede eigenschappen gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kosseh

Help, goede eigenschappen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-16 22:20

Hallo Bokkers,

Ik ben bezig om elke dag een positief iets op te schrijven, over wat goed ging of gezellig was. De nadruk ligt er dan op welke eigenschappen ik heb gebruikt hiervoor.

Bijvoorbeeld: Gezellig dag gewerkt ondanks dat het druk was.
Het was gezellig doordat: Ik goed kan doorwerken(goede concentratie, goed plannen, samenwerken)
Ik met de mijn collega's/klanten leuke korte gesprekken heb kunnen voeren (sociaal)

Ik kom alleen elke keer op de zelfde punten uit, maar er moeten er toch meer zijn.
Vandaar dit topic.

Welke positieve eigenschappen hebben jullie, of zouden jullie willen hebben?

Het lijkt mij leuk om te lezen wat andere bokkers als positieve eigenschappen zien

Ineke2

Re: Help, goede eigenschappen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:23

Ik ben opgeruimd, over het algemeen vrolijk en goedgehumeurd.
Heb met mensen soms niet zoveel geduld, met dieren juist weer wel.

Ben gelukkig vrij stessbestendig anders is het lastig om mijn werk uit te voeren :)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 10:40

MWS => LZP

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 10:50

Ik heb eigenschappen die op een bepaald moment positief zijn en het andere moment niet.

Zo zeg ik waar het op staat (tenzij ik weet dat ik hier iemand de grond me in boor, dat vind ik not done). Daardoor kan ik behoorlijk wat humor maken als het nergens op slaat, maar ja, het kan ook verkeerd vallen.

Goeie eigenschap waar ik trots op ben en graag behoud is dat ik zelf erg loyaal ben. Wij doen hier aan kunstrolschaatsen en vorige week had mijn zusje wedstrijd, zij huilen, ik huilen (ik leef heel erg mee). Ik hoor iemand zeggen dat 'je maar beter kan blijven lachen want anders sta je lelijk op de foto'. Regelrecht op die volwassen afgestapt met betraand gezicht en heb ze even heel duidelijk gemakat dat ze zoiets voortaan nieg nog eens moeten zeggen als ik langsloop aangezien ik daar klachten voor kan indienen. Ik heb liever dat ze mij uitlachen, ik verdedig mezelf toch wel.

Dus doordat ik loyaal ben vind ik mezelf af en toe ook wel dapper en natuurlijk trouw.