Samen met mijn moeder werken we af en toe voor een Indische toko. Vandaag hebben we catering gelopen bij een reünie, super leuk! We werkten samen met een andere man waar mijn moeder niet zo goed mee door een deur kan. Hij heeft de hele avond/middag over zichzelf gepraat etc.

Enfin, we zijn klaar, hebben alles ingeladen en die man, laten we hem X noemen, reed de grote bus met ons allen voorin. Mijn moeder heeft hem echt 100 keer gewaarschuwd voor stenen bij het gras.
Zie foto:

Onder de auto op het gras zit (nu zat) dus zo'n uitwijksteen (hoe je dat ook noemt.
). En meneer X rijdt er vol overheen.
Het resultaat:

Er zit een giga scheur in het plastic onderop en er lekt(e) wat olie. Meneertje X vond het wel een goed idee om proberen voor- en achteruit te rijden maar dat gaat niet want dan trekt ie derest ook kapot natuurlijk.
Goed moeders en ik dachten een avondje vroeg klaar te zijn, we begonnen 11:30 en waren 19:00 klaar. Maar voorlopig zitten we nog wel even hier op de locatie.
op de krik en dan de steen eronderuit proberen te halen?
die zit toch vast in de grond?
aan de foto's te zien
Bij ons was toen de carterpan aan gort en omdat we (natuurlijk) een automerk hadden waarvoor in Frankrijk niet zo 123 reserveonderdelen beschikbaar waren, hebben we er nog maar een paar dagen vakantie achteraan geplakt
Zonde van het busje ook, succes!