Na mijn presentatie voor maatschappijleer moet ik nu een presentatie voor maatschappijwetenschappen doen met een vriendin. Ons onderzoek gaat over digitalisering in het onderwijs. Zouden jullie bovenstaande enquete willen invullen? Alvast bedankt!
Ik vind t erg summier. Je uitleg van de keuze opties ontbreekt bijvoorbeeld. Nu kan ik wel inschatten dat het gaat om een cijfer van 0 tot 10 waarbij 0 geen kennis is en een 10 veel, maar dat begrijpt wellicht niet iedereen. Ook is niet duidelijk wie je doelgroep is. Basisschool leerlingen? Studenten? Docenten?ouders?
Ik ben het eens met benangelique. Je moet echt beter uitleggen waar het over gaat, wie de lijst moet invullen. Ik weet toevallig wat wrts is, maar veel mensen weten dit misschien niet.
Ben je op de hoogte van digitaliseren is een gesloten vraag en je moet antwoorden met een cijfer. Dat behoeft uitleg inderdaad. Ik werk in het onderwijs dus kan hem prima voor je invullen, maar velen zullen inderdaad niet weten waarover je het hebt. Slechte enquete.
Ik snap (denk ik) wel wat je bedoeld met de vragen. Ik denk wel dat het jammer is dat je geen leeftijd(categorie) erbij hebt gezet. Ik ben bv 41 en volg een deeltijd HBO studie. Mijn antwoorden zullen heel anders zijn dan die van een 8 jarige op de basisschool...