Ik weet niet of er al een recent topic over is, mocht dat zo wezen, dan zie ik graag een linkje, kan deze gesloten worden!

Ik woon nu ruim een jaar in mijn appartement. Van de vorige huurder heb ik het KPN-alles-in-een pakket overgenomen. Eerste maand was 36,50 per maand o.i.d., later werd dit omhoog getrokken tot 50. Vandaag ontving ik een mailtje dat het alweer duurder zou worden en toen vond ik het wel een beetje overdreven. Gezien het feit ik voor 50Mb/sec betaal en 20 krijg helpt daar ook niet positief bij mee. Nu ben ik aan het zoeken naar andere providers, maar ik zie door de bomen het bos niet zo meer en ik lees wisselende dingen over de kwaliteit en service van die bedrijven.
Wat ik nodig heb in mijn pakket:
-Snel internet
-Hippe TV-oliebol.
Ik heb een goede smart-tv, dus HD TV en wat zenders zouden mooi meegenomen zijn.
Telefonie heb ik niet nodig, dus dat zou ook weggestreept kunnen worden.
Ik betaal nu 55 euro per maand, liefst wil ik terug naar rond de 35 euro in de maand.
Heeft er iemand tips? Aanraders? Of juist afraders? Of een tip met mooie korting...

Ohja, locatie is Arnhem, centrum. Dus an sich neem ik aan dat ik geen beperkingen heb qua aanbieder.

maar als we verhuizen dan gaan we naar een caiway vrije zone
(maand van tevoren doen). Het basispakket kun je aanvullen met een 100mbits internet uitbreiding, zo heb je ook supersnel internet.
).Wat ik nu heb, geen idee maar het internet is ruk