Internet en TV pakket, aanraders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Internet en TV pakket, aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-16 16:12

:wave:

Ik weet niet of er al een recent topic over is, mocht dat zo wezen, dan zie ik graag een linkje, kan deze gesloten worden! :)

Ik woon nu ruim een jaar in mijn appartement. Van de vorige huurder heb ik het KPN-alles-in-een pakket overgenomen. Eerste maand was 36,50 per maand o.i.d., later werd dit omhoog getrokken tot 50. Vandaag ontving ik een mailtje dat het alweer duurder zou worden en toen vond ik het wel een beetje overdreven. Gezien het feit ik voor 50Mb/sec betaal en 20 krijg helpt daar ook niet positief bij mee. Nu ben ik aan het zoeken naar andere providers, maar ik zie door de bomen het bos niet zo meer en ik lees wisselende dingen over de kwaliteit en service van die bedrijven.

Wat ik nodig heb in mijn pakket:
-Snel internet
-Hippe TV-oliebol. :P
Ik heb een goede smart-tv, dus HD TV en wat zenders zouden mooi meegenomen zijn.
Telefonie heb ik niet nodig, dus dat zou ook weggestreept kunnen worden.

Ik betaal nu 55 euro per maand, liefst wil ik terug naar rond de 35 euro in de maand.
Heeft er iemand tips? Aanraders? Of juist afraders? Of een tip met mooie korting... :j <<)
Ohja, locatie is Arnhem, centrum. Dus an sich neem ik aan dat ik geen beperkingen heb qua aanbieder.

Rena100

Re: Internet en TV pakket, aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:27

Telfort! Is eigenlijk hetzelfde als KPN (ook vaak dezelfde soort modems en kastjes) en kost 36,50 voor internet en TV.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:35

Telfort idd! Wij zitten op 46,50 maar hebben een of 2 extra pakketten erbij. Anders zaten we idd op 36,50.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:41

Ik zit idd ook bij Telfort en betaal ook €36,50. Internet is prima, niet bijzonder snel, maar ook weer niet waardeloos. En tv met veel zenders en zelfs wat HD kanalen en begin gemist!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 19:50

Caiway. Gelijk alles in één keer over het Glasvezelnetwerk!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 00:02

telfort :j

Betaal 40 p.m. excl. extra pakketten maar heb er wel opnemen bij genomen ;)
tot nog toe (Anderhalf jaar) geen storing gehad. Kan zelf helaas geen HD ontvangen maar zit ook in een stom buitengebied :+

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 00:20

Ik was ook heel tevreden over Tele2 vorig jaar! (Heb het nu niet meer door een verhuizing en ik deel nu met de buren). Je kan bij hun ook zelf kiezen hoe je je pakket samenstelt (internetsnelheid en tv opties).

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 11:20

Ik zou eerst eens een postcodecheck doen op jouw adres via bijvoorbeeld inderdaad Telfort.nl. Dat je midden in Arnhem woont wil niet zeggen dat daar geen beperkingen zijn qua snelheid ;-) Als je 20Mb krijgt kan dat OF zijn omdat je nog ADSL had OF omdat je toch verder weg zit van de centrale dan je denkt. Doe dus eerst de check en ga dan pas kijken naar providers :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 11:25

HorseyDude schreef:

Oh hou alsjeblieft op. Hier heeft caiway dus een monopolie en kun je niet anders dan caiway maar ik heb meerdere malen op het punt gestaan om de hele boel de haven in te mikken. Ligt het internet er niet uit, dan geeft de TV wel storing met al die paarse grafblokjes. En als je ze dan opbelt is het 'ja heeft u Dit en dat en zus en zo al gereset' ja al 50x. 'Wilt het nog een keer proberen?' Dan floep ik er ook op z'n rotterdams uit of ik haar ook kan resetten..

Het is dat er geen alternatief is :') maar als we verhuizen dan gaan we naar een caiway vrije zone :')

TS; postcode check doen is een hele goede! En dan is het denk ik vooral de klantenservices vergelijken.. Ben bang dat het qua prijs/pakket weinig verschilt..

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 11:26

Even bellen naar Kpn, en alleen vragen wanneer de einddatum van je contract is, meer niet.. Wij hebben nu een halfjaar alles-in-1 premium met spotify en 2 extra zenderpakketten, voor 35 euro. Daarna mogen we m samenstellen zoals we zelf willen :D (maand van tevoren doen). Het basispakket kun je aanvullen met een 100mbits internet uitbreiding, zo heb je ook supersnel internet.
Een collega heeft bij KPN gewerkt en vertelde dat wanneer je dat vraagt, je vaak een mooi aanbod krijgt.

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 11:31

Ook even kijken naar wat je laptop/computer aankan betreft internet.

En inderdaad elk jaar even de aanbiedingen opzoeken en bellen naar je huidige leverancier dat kan je vele euros schelen

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 19:19

Anoniem schreef:
HorseyDude schreef:

Oh hou alsjeblieft op. Hier heeft caiway dus een monopolie en kun je niet anders dan caiway maar ik heb meerdere malen op het punt gestaan om de hele boel de haven in te mikken. Ligt het internet er niet uit, dan geeft de TV wel storing met al die paarse grafblokjes. En als je ze dan opbelt is het 'ja heeft u Dit en dat en zus en zo al gereset' ja al 50x. 'Wilt het nog een keer proberen?' Dan floep ik er ook op z'n rotterdams uit of ik haar ook kan resetten..

Het is dat er geen alternatief is :') maar als we verhuizen dan gaan we naar een caiway vrije zone :')

TS; postcode check doen is een hele goede! En dan is het denk ik vooral de klantenservices vergelijken.. Ben bang dat het qua prijs/pakket weinig verschilt..

OUCH... heb ik wat verkeerds gezegd? ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 19:21

Nee niks verkeerds HD! Maar Caiway is echt rrrrrrruk met een hoofdletter R ;) helaas zitten ze dus op sommige gebieden als enige en dan heb je dus gewoon pech..

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:04

Caiway is bout idd! En veel te duur. Helaas kunnen wij ook niks anders.. Ik was heel tevreden met Telfort :D

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:07

wij hebben sinds kort vodafone, wauw, heerlijk snel internet, goede tv. kraak helder in vergelijking met KPN. Alleen geen idee wat mijn moeder betaald.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 08:59

Ik heb al jaaaaaaaaren Caiway en op een paar hikkies na (geen ernstige hoor!) geen problemen gehad. Maargoed, ieder zijn keus/mening!

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 09:07

Ziggo, internet tot 150 mb/s en ik heb allemaal extra tv zenders erbij. Betaal wel wat meer €64,45

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 12:16

Ik heb alles-in-1 van telfort, 39 euro per maand. De aangegeven internetsnelheid 40 Mb/s haal ik volgens de testjes ook. Andere opties die nog ietsje goedkoper waren betekende wel langzamer internet.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden, de enkele keer dat het even niet vlekkeloos gaat zijn snel weer over.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 12:22

Hier ook telfort en erg tevreden. Vooral dat er gratis pauzeren bij zit is iets wat we erg fijn vinden en regelmatig gebruiken. Ik heb het telkens via breedbandwinkel.nl aangevraagd, daar krijg je extra korting :j

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 12:26

Dat je midden in Arnhem zit, wil nog niet zo heel veel zeggen. Wij zitten straks midden in Groningen en kunnen alleen bij Ziggo internet en TV afnemen. Vodafone en Telfort zijn we geweest en die gaven aan dat de aansluiting te laag is voor hun diensten. Dat jij maar 20mb/s krijgt doet me vermoeden dat dat bij jou ook het geval is... Zou even via internet bij een aantal aanbieders de postcode check doen.

Wij hebben straks dus Ziggo (en ik houd mijn hart vast := ).Wat ik nu heb, geen idee maar het internet is ruk :P Mijn ouders hebben XS4ALL en die hebben werkelijk nog nooit problemen gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 18:44

Jorinda schreef:
Mijn ouders hebben XS4ALL en die hebben werkelijk nog nooit problemen gehad.

Ik kan ook niets anders dan XS4ALL beamen, jarenlang Ziggo gehad, en nu sinds een dik jaar XS4ALL, nooit gezeik. Wel glasvezel hier..

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 19:05

Mijn ouders hebben geen glasvezel geloof ik.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 09:59

Ik volg even. Heb ziggo en wil gaan wisselen.
Kwaliteit van Ziggo is best goed, maar regelmatig verkeerde facturen ontvangen waardoor ik er elke keer achteraan kon bellen. Daar zit ik niet op te wachten met die wachttijden aan de telefoon. :n