'Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk.'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

'Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk.'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-16 11:00

HELP!

Ik heb een innige band met mijn iPhone 6 en zijn toegang tot het mobiele internet. Op een dag als vandaag, waarbij ik naar een andere stad reis, veel in de trein ga zitten en een paar keer 9292 wil checken voor het openbaar vervoer, is deze band nog veel sterker.

Maar het onverwachte heeft plaatsgevonden; zodra ik even mobiel wilde bokken op mijn 3G, kreeg ik onderstaande melding:
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice

Toen ik hierover contact op nam met mijn provider (Ben), adviseerde deze mij om de telefoon uit en aan te zetten. Thanks :') Dat hielp dus niet. Nu geeft hij of zij via de Facebookchat niet meer thuis, en ondertussen probeer ik tijdens mijn lessen door mijn internet te fixen.

Uit en aan zetten helpt niet. Ook heb ik alle netwerkinstellingen gereset, dit hielp niet, enkel zijn nu wel al mij WiFi-wachtwoorden kwijt. >;)

Nu ben ik iTunes aan het downloaden, want via daar zou ik handmatig/automatisch mijn netwerkstellingen weer goed kunnen zetten. Dat downloaden duurt wel enorm lang op mijn langzame schoolWiFi, dus veel hoop heb ik daar niet op gevestigd.

Wie helpt me uit de brand? :Y)

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 11:04

Bij mij werkt het als ik naar Instellingen ga --> stel opnieuw in --> herstel netwerk instellingen.

edit: oeps te snel geantwoord. :')

Ik weet het verder ook niet, heb zelf problemen met WiFi.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-16 11:05

Sunrise19 schreef:
Bij mij werkt het als ik naar Instellingen ga --> stel opnieuw in --> herstel netwerk instellingen.

Dat deed ik inderdaad, maar dat hielp helaas niet. Maar ik ga het nog eens proberen!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: 'Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk.'

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 14:43

Ja, dat heb ik ook sinds ik Ben heb. Denk toch dat het aan hen ligt! Bij mij helpt het meestal om hem even op vliegtuigstand te zetten en dan weer gewoon.