Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Paris_ schreef:Als je het echt heel erg leuk vindt en als het een beetje aardig betaalt, doen.. Is het voor hele dagen of voor een paar uurtjes?
Ik had een bijbaantje waarvoor ik een halfuurtje moest fietsen, was vaak maar 1,5/2,5 uurtjes werk en verdiende niet heel lekker.
Dan is het echt niet leuk om door weer en wind naar je bijbaantje te moeten fietsen..
Monieksintel schreef:Paris_ schreef:Als je het echt heel erg leuk vindt en als het een beetje aardig betaalt, doen.. Is het voor hele dagen of voor een paar uurtjes?
Ik had een bijbaantje waarvoor ik een halfuurtje moest fietsen, was vaak maar 1,5/2,5 uurtjes werk en verdiende niet heel lekker.
Dan is het echt niet leuk om door weer en wind naar je bijbaantje te moeten fietsen..
Wat ik er voor krijg weet ik nog niet ( moet nog solliciteren), het is voor een paar uurtjes maar het lijk me wel echt leuk. Het heeft te maken met dieren en ik weet dat het vooral schoonmaken is, maar dat vind ik geen probleem. Ik zit er inderdaad mee als het heel slecht weer is, maar dat is dan maar jammer. Ik denk dat ik maar gewoon ga solliciteren