Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eline_S_S schreef:Zolang je maar gelukkig bent vind ik. Ik ben bijna 16 en heb totaal niks met leeftijdgenoten. Voel me veel ouder qua denken en doen en ga dan ook met oudere mensen om. Zo is mijn vriend 4 jaar ouder, en mijn beste vriend 8 jaar ouder. Mijn zus is 20 en ga met zo'n beetje dezelfde mensen om als zij gaat. Ook heb ik ooit eens bijna iets gehad met een vent van 9 jaar ouder, maar dat vond ik net iets te
typisch iets van de puberteit 
vooral omdat ze net nog minderjarig was toen de relatie begon.
) vuurneon schreef:Mijn vriendin heeft een relatie met de vader van haar vriendin, dat is ook echt niet oke. Dat je stiefkinderen even oud zijnvooral omdat ze net nog minderjarig was toen de relatie begon.
(Nu is sowieso een relatie aangaan met de vader van je vriendin niet echt jofel)
djuulsie schreef:vuurneon schreef:Mijn vriendin heeft een relatie met de vader van haar vriendin, dat is ook echt niet oke. Dat je stiefkinderen even oud zijnvooral omdat ze net nog minderjarig was toen de relatie begon.
(Nu is sowieso een relatie aangaan met de vader van je vriendin niet echt jofel)
Wou zeggen, vind dit van die vader heeeel bijzonder

karuna schreef:De vraag van mij is dan wat zie je als jonge vrouw in een oude vent behalve de centen?
vuurneon schreef:Mijn vriendin heeft een relatie met de vader van haar vriendin, dat is ook echt niet oke. Dat je stiefkinderen even oud zijnvooral omdat ze net nog minderjarig was toen de relatie begon.
litilaura schreef:Gevoelsmatig vind ik tot een leeftijd of 50 nog alles oké zolang het legaal is. Maar ik vind iemand van 60 met iemand van laten we zeggen 75 vreemd. Met als reden iemand van 60 is op gemiddeld 3/4 van zijn leven en iemand van 75 nadert het einde. Maar dat geeft allemaal natuurlijk geen garanties want je kunt op je 30e natuurlijk net zo goed een hartaanval krijgen. Hoe denken jullie erover? Zou het overigens niet veroordelen leven en laten leven zolang beide personen maar gelukkig zijn. Maar persoonlijk zou ik dat op latere leeftijd niet prettig vinden zo'n verschil
Verder voelt alles wel echt heel natuurlijk alleen zitten we beide een beetje met het leeftijdsverschil.