(Ik zou graag via deze weg de aantal responses op mijn enquete verhogen, om zo mijn afstudeeronderzoek goed en wel te kunnen afronden. Ik hoop dat ik dit bericht hier juist plaats, en dat ik dit überhaupt op Bokt.nl mag plaatsen, anders hoor ik het graag)
Beste lezer,
Heeft u interesse in innovatieve producten binnen de paardensector? Graag ontvangen wij uw feedback, om zo behoeften en interesses binnen de paardensector te ontvangen.
Deze enquête is opgesteld voor het innovatieve product van EquineM, namelijk: het zogenoemde digitaal stalmanagement systeem.
Vul de enquête in en maak kans op een Iphone 5S! Voor een proefversie van de software kunt u zich aanmelden via de website. Deze proefversie blijft 2 weken beschikbaar. Deze enquête is ook via de smartphone in te vullen.
We zouden uw input zeer op prijs stellen. Klik op de onderstaande knop om de enquête te starten.
Hartelijk dank voor uw deelname! Lara Blaauboer & EquineM
Jammer! Kan ik me wel iets bij voorstellen, ik ging er zelf vrij snel doorheen, maar ik heb misschien een andere insteek, en weet wat het product mogelijk maakt, en kan maken..