zwanger & babyboxen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_love12_

zwanger & babyboxen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 02:38

Hallo allemaal!

Ik ben erg benieuwd naar leuke zwanger & babyboxen (zowel de gratis als de betaalde boxen) :D
Degene die ik nu aangevraagd heb zijn:
- Ouders van nu zwanger & babyboxen
- Prenatal blije doos
- Babydump babybox

De ouders van nu zwangerbox heb ik opgehaald, zag op internet erg positieve verhalen erover (las dingen over speentjes, melkpoeder bewaardoosjes, knuffeldoekjes, en weet ik het wat meer) maar toen ik m opende viel het toch best tegen in vergelijking met wat ik gehoord en gelezen had, er zat alleen een pakje etos billendoekjes, een inimini peutertandpastaatje en een mini sudocreme in (tuurlijk, het is gratis dus ik vind het heel leuk om alleen al de boekjes etc te lezen, maar wel raar dat er zoveel verschil in zit toch?) -O-

Ik ben erg benieuwd of hier mensen zijn die betaalde babyboxen gekocht hebben en welke is leuk om te kopen? (En wat zat hier in op het moment dat je het kocht?)

lor1_1984

Re: zwanger & babyboxen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 07:05

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 07:13

Kruidvat heeft het ook.

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 07:18

Tja in de loop van de jaren zijn de boxen wel wat achteruit gegaan. Ik heb altijd de gratis boxen opgehaald en heb mij er prima mee vermaakt. Al die mini's zijn makkelijk voor in de luiertas.

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 07:45

Idd kruitvat en verder niet zo veel...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 08:10

Ach, alles wat gratis is is mooi meegenomen toch :P
Ik vond ze wel leuk, zitten allemaal handige bakjes in en lepeltjes en een tandenborsteltje en rompertjes en cremepjes. Verder heb ik nog niet echt goed gekeken.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 08:28

Een paar jaar terug zat er in de blije doos ook een rompertje en slabbetje en ik geloof flessenspenen van een adventfles.

Maar idd kruidvat en supermarkten schijnen ze ook te hebben. De Etos ook, maar heb gehoord en gelezen dat je bij die box daarna zowat geterroriseerd wordt over allerlei andere aanbiedingen.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 08:30

Die van de etos is de ouders van nu box :j enorm veel folders inderdaad maar vond in alle boxen wel wat leuks/nuttigs zitten.

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 08:36

Kruidvat, jumbo etc heeft idd ook boxen. Je kunt ook een gratis (naam) mutsje bestellen weet alleen de site niet meer. Maar Google weet veel ;-)

De ene box is leuker dan de andere en het verschilt per keer wat erin zit.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 08:38

Oh ja flessen zitten er bij mij ook in idd! En fopspenen.

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 08:44

Oh en wat betreft dat stalken. Ik heb me voor veel dingen weer afgemeld en alleen ouders van nu heeft mij gebeld voor een " unieke-actie" en daar heb ik gewoon tegen gezegd dat ik geen interesse heb.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 08:45

Wat er in zat had ik niks aan, bijna alleen maar reclame voor flesvoeding en ik wilde bv geven. Ook kreeg ik nog tot in lengte van dagen allemaal spam in mijn email box (las iets over terreur, daar had het idd veel van weg). Duurde even voor ik had uitgevogeld hoe ik me daarvoor af kom melden. Het is dat er hier geen 2e komt, maar ik zou niet weer zo'n box aanvragen.

corinec

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 08:54

Bij de jumbo kan je een zwangerschapsagenda en blauwe tutteldoek ophalen.

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 08:59

Bij de eerste heb ik ook verschillenden boxen aangevraagd en aangemeld voor allerlei nieuwsbrieven, echter van de meeste dingen als fopspenen, flesjes, kortingen maakte ik toch geen gebruik. Dus nu voor de tweede heb heb ik enkel de prenatal box opgehaald en verder nergens meer aangemeld.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 09:03

In de prenatal box zit juist een flesje en een fopspeen :+

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 09:49

Jillsil schreef:
Kruidvat, jumbo etc heeft idd ook boxen. Je kunt ook een gratis (naam) mutsje bestellen weet alleen de site niet meer. Maar Google weet veel ;-)

Haha ohja die van de kruidvat heb ik ook aangevraagd. Toen mijn oudste zus zwanger was hebben we ons kapot gelachen toen we die voor haar op gingen halen. Kregen een lijstje met wat er in hoorde te zitten en dat moesten we zelf uit de winkel gaan halen en bij de kassa laten controleren.... We stonden elkaar echt aan te kijken toen we dat hoorde want wisten niet of we het nou moesten geloven of niet :+

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 09:52

Tipje tegen de emailterror: een ander emailadres aanmaken en die invoeren. Zo blijft je andere inbox schoon :D

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 09:55

ik heb ook enkele boxen gehaald, toch vind ik het leuk ...wat je niet gebruikt kan weg.
De flesjes speelt mijn kindje mee met haar popje evenals de speen en het rompertje.
bij de zeeman krijg je een gratis rompertje. :D

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 10:11

Dat pakket van de plus vond ik echt de moeite! Die kan je alleen ophalen als je in het postcodegebied woont en je baby al geboren is (op vertoon van een geboortekaartje), maar zat veel in! Ook een waardeboekje waar ik ook later nog wat dingen heb gehaald (gratis pak luiers enzo).
Verder zijn alle boxen meer voor de geinig dan dat je het er echt van moet hebben, maar altijd leuk toch?! Ook de boekjes die erbij zitten vind ik leuk om door te bladeren. Alleen jammer dat wij je ook gaat bellen en je proberen zon abbo aan te smeren. Daar ben ik nooit zo goed in, maar toch maar weer gedaan dit keer. (vond het wel een beetje raar dat er een mannenscheermesje in de blije doos :+ ).
Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van nutricia krijg je nog een knuffeldoekje opgestuurd en als je de folder van babydump aanvraagt een paartje sokjes.
Verder is er nog het tasje van de kruidvat (een paar dingetjes, maar wel een klein pakje luiers erbij, vond ik ook best de moeite) en via etos is geloof ik wij jonge ouders.
Ze weten dan wel allemaal van je dat je zwanger bent, maar persoonlijk vind ik dat geen probleem. Ik heb zoiets van: Stuur mij maar je aanbiedingen, dan kijk ik wel wat ik hebben wil.

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 10:21

_love12_ schreef:
Jillsil schreef:

Haha ohja die van de kruidvat heb ik ook aangevraagd. Toen mijn oudste zus zwanger was hebben we ons kapot gelachen toen we die voor haar op gingen halen. Kregen een lijstje met wat er in hoorde te zitten en dat moesten we zelf uit de winkel gaan halen en bij de kassa laten controleren.... We stonden elkaar echt aan te kijken toen we dat hoorde want wisten niet of we het nou moesten geloven of niet :+

Klopt! Maar omdat ze bepaalde dingen niet hadden ging de medewerkster het uiteindelijk zelf doen.