United Wardrobe - addertje voor verkopers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Bitje_

United Wardrobe - addertje voor verkopers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-16 15:27

Hallo iedereen,

Sinds kort verkoop ik kleding via United Wardrobe, omdat iedereen hier erg over te spreken is dacht ik waarom ook niet? Nu had ik mijn eerste item verkocht en verzonden. Een shirtje van 10,- incl. met uiteindelijk 2,92 aan verzendkosten plus nog de enveloppe en de 10% wat naar de site gaat. Ik dacht ach al krijg ik er uiteindelijk 4,50 voor: Heb ik weer wat geld, mijn kast wat minder vol en koper blij. En hoe meer ik verkoop hoe groter het resultaat.

Nu zag ik dus dat de koper het kledingstuk heeft geretourneerd. Ik dacht alleen dat zoiets kon als je een verkeerd product opstuurt of er iets mis mee is. Nergens staat vervolgens wat er gebeurd met het bedrag dat ik aan verzendkosten heb betaald. Kortom, ik kan dus nu alleen maar verlies draaien als kopers het zonder pardon weer kunnen terugsturen? Ze het niet mooi vinden staan of wat voor stomme reden? Dat moet toch niet zo zijn? De verzendkosten zijn toch voor de koper?

Nu lees ik ook dat als iemand bied, je niet meer mag terugtrekken en je na een paar dagen een boete krijgt van 5,- Ik heb dus nu nog een bod gekregen maar heb geen zin om weer geld aan verzendkosten uit te geven voor niks.

Weet iemand hoe dit zit? Heb de site al gemaild maar nog geen reactie.

_Bitje_

Re: United Wardrobe - addertje voor verkopers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-16 19:44

Niemand ervaringen mee of niemand die weet hoe het zit? :)

geerte

Re: United Wardrobe - addertje voor verkopers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 17:22

Ik heb sinds kort ook dingen erop gezet, maar ik heb geen antwoorden voor jou. Wat ik wel een keer heb gehad is dat er iemand had geboden, ik had geaccepteerd en daarna niet meer gehoord en het was geannuleerd.