Pakkende titel afstudeerscriptie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Clauwwie1803

Pakkende titel afstudeerscriptie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 14:15

Hallo allemaal!!

Ik ben druk bezig met afstuderen, bij BTN de Haas, een agrarische groothandel. Maar nu moet ik een pakkende titel bedenken. Ik heb een strategisch marketingplan geschreven in combinatie met een onderzoek naar de klanten die de winkel bezoek, maar ik heb geen idee hoe de titel er uit zal moeten zien.

Dus; waar het voornamelijk over gaat:
- Marketing in de agrarische sector
- Marketing naar de bestaande klanten van het bedrijf

Hebben jullie nog ideeën? Ik ben benieuwd!

/3 }:0

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 14:17

De titel van mijn laatste scriptie was een citaat van de docent die mij begeleidde. Ik vertelde hem waar ik over wilde schrijven, liet zien wat ik al had en hij zei iets van: "Ah, the camouflage of cliche". En dat werd dus ook de titel van mijn scriptie. Hij vond 't een mooie titel :P

Hopelijk heb je er wat aan. Veel succes!
Laatst bijgewerkt door Koper op 19-05-16 14:21, in het totaal 3 keer bewerkt

Clauwwie1803

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 14:19

Koper schreef:
De titel van mijn laatste scriptie was een citaat van de docent die mij begeleidde. Ik vertelde hem waar ik over wilde schrijven, liet zien wat ik al had en hij zei iets van: "Ah, the camouflage of cliche". En dat werd dus ook de titel van mijn scriptie. Hij vond 't een mooie titel :P

Hopelijk heb je er wat aan. Veel succes!

Haha leuk!! Bedankt voor je reactie! En ik zal mijn best doen om er iets moois van te maken! :D

imd

Re: Pakkende titel afstudeerscriptie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 18:12

Ik had een marktonderzoek in de veevoeder sector, getiteld "de markt aanvoeren". Bij jouw onderwerpen schiet me zo niets te binnen helaas, wie weet later nog.

Nu met m'n masterscriptie weet ik het nog niet, waarschijnlijk wordt 't iets saais..

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 18:37

Over koetjes en kalfjes: marketing in de agrarische sector (of wat voor ondertitel je dan ook wil).

Ik ga nog ff verder denken

Clauwwie1803

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 20:38

Ierpier schreef:
Over koetjes en kalfjes: marketing in de agrarische sector (of wat voor ondertitel je dan ook wil).

Ik ga nog ff verder denken

Leuk!! Goed bedacht!! :)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 23:37

Woordgrapjes zijn inderdaad altijd goed. Ik weet ook niet direct iets, maar ik heb mijn afstudeeronderzoek gedaan naar flexibele arbeid bij een bedrijf dat voor mobiele wateroplossingen verzorgt, met als titel 'Watervlug anticiperen op verandering'.
Misschien heb je er iets aan, succes!

*edit, misschien proberen om het gezegde 'hoe een koe een haas vangt' in de titel of subtitel te verwerken?

Clauwwie1803

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-16 12:16

Britt schreef:
Woordgrapjes zijn inderdaad altijd goed. Ik weet ook niet direct iets, maar ik heb mijn afstudeeronderzoek gedaan naar flexibele arbeid bij een bedrijf dat voor mobiele wateroplossingen verzorgt, met als titel 'Watervlug anticiperen op verandering'.
Misschien heb je er iets aan, succes!

*edit, misschien proberen om het gezegde 'hoe een koe een haas vangt' in de titel of subtitel te verwerken?

Leuk! Ik ga er zeker iets mee doen!!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 06:51

Omdat dit huiswerktopic niet aan de regels voldoet hier dan ook een slotje