Enquête kat adopteren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gydja

Enquête kat adopteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 13:44

Ik volg de opleiding Interactieve Media en Technologies voor onze opleiding moet ik met mijn project groep een website ontwerpen. Met onze groep doen we dit voor een katten opvang. Voor een van de lessen moeten een enquête maken. Met behulp van jou antwoorden, proberen wij tot conclusies te komen waarom mensen een kat willen adopteren of wat hun tegenhoud in dit proces.

Klik hier voor de enquête

Alvast bedankt :D
Laatst bijgewerkt door Gydja op 19-05-16 14:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:48

Klopt het dat je deze enquête alleen in moet vullen als je een kat wil adopteren? Als je nee invult is hij gelijk afgelopen!
Ik heb namelijk al een kat geadopteerd en hoef er niet nog een!

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 13:52

Britt_Sisi schreef:
Klopt het dat je deze enquête alleen in moet vullen als je een kat wil adopteren? Als je nee invult is hij gelijk afgelopen!
Ik heb namelijk al een kat geadopteerd en hoef er niet nog een!

Dat klopt inderdaad.
Als je niet van plan bent om een kat te adopteren hebben de rest van de vragen geen betrekking op jou. Het is voor ons dan alleen relevant om te weten waarom je geen kat wilt adopteren. In jou geval dus dat je al een kat hebt :)

Toffeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:53

Ik heb de enquete ingevuld, maar ik kon nergens invullen waarom ik besloten heb geen kat te adopteren. Ik heb recentelijk overwogen een kat te adopteren, maar besloten het niet te doen.

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:53

Ik denk dat je met deze enquête niet heel veel gaat bereiken. Maar ik heb hem toch ingevuld.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 14:02

Toffeltje schreef:
Ik heb de enquete ingevuld, maar ik kon nergens invullen waarom ik besloten heb geen kat te adopteren. Ik heb recentelijk overwogen een kat te adopteren, maar besloten het niet te doen.

Goed dat je dit aangeeft :) Dit kunnen we mee nemen in onze volgende enquête.
Als je niet recentelijk hebt besloten om een kat te adopteren krijg je de vraag wat de reden was.

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 14:05

Grappig, naar aanleiding van je inleiding hier verwachtte ik heel andere vragen dan er in de enquête staan ;). Misschien dat je aan deze toevoegingen ook nog wat hebt:

Mijn vriend is allergisch voor o.a. katten. Behalve die van hemzelf, door gewenning.

Wij wilden twee katjes in huis nemen, aanvankelijk was de insteek om die via het asiel te adopteren. We hebben de websites van een paar asielen in de buurt een aantal keer afgestruind maar er waren nauwelijks bestaande koppeltjes of katten die goed samen kunnen met anderen ter adoptie. Kunnen zij weinig aan doen natuurlijk, maar dat was voor ons wel de reden om toch maar twee kittens uit een oeps-nestje te kiezen ipv herplaatsers.

Inmiddels is er trouwens een derde bijgekomen, maar dat is weer een heel ander verhaal. Een aanloopkatje die op straat gezet was (eigenaar geëmigreerd). Die hebben we eigenlijk geadopteerd zonder tussenkomst van asiel/opvang.

Succes nog!

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 14:05

Ik wil geen kat adopteren.
(heb er wel 1)

Daar zijn 2 hoofdredenen voor, nl tijd en geld.
Maar je mag maximaal 1 antwoord geven op die vraag.
Dat vind ik jammer.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 14:08

JorineV schreef:
Grappig, naar aanleiding van je inleiding hier verwachtte ik heel andere vragen dan er in de enquête staan ;). Misschien dat je aan deze toevoegingen ook nog wat hebt:

Mijn vriend is allergisch voor o.a. katten. Behalve die van hemzelf, door gewenning.

Wij wilden twee katjes in huis nemen, aanvankelijk was de insteek om die via het asiel te adopteren. We hebben de websites van een paar asielen in de buurt een aantal keer afgestruind maar er waren nauwelijks bestaande koppeltjes of katten die goed samen kunnen met anderen ter adoptie. Kunnen zij weinig aan doen natuurlijk, maar dat was voor ons wel de reden om toch maar twee kittens uit een oeps-nestje te kiezen ipv herplaatsers.

Inmiddels is er trouwens een derde bijgekomen, maar dat is weer een heel ander verhaal. Een aanloopkatje die op straat gezet was (eigenaar geëmigreerd). Die hebben we eigenlijk geadopteerd zonder tussenkomst van asiel/opvang.

Succes nog!

Bedankt voor de feedback en de duidelijke omschrijving
We zullen kijken of we dit mee kunnen nemen :j

Femke_Tweety schreef:
Ik wil geen kat adopteren.
(heb er wel 1)

Daar zijn 2 hoofdredenen voor, nl tijd en geld.
Maar je mag maximaal 1 antwoord geven op die vraag.
Dat vind ik jammer.

Bedankt voor het aangeven! We zullen hier naar kijken.

Anoniem

Re: Enquête kat adopteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 14:10

Zojuist ingevuld. Ik ga deze week dan ook 2 katten adopteren bij ons van stal. Hier komen alle niet meer plaatsbare katten terecht. En toch mogen er 2 het nog proberen bij mij!

Anoniem

Re: Enquête kat adopteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 14:13

Ook is het mijn vriend zijn idee, die behoorlijk allergisch is. Ik ben echt een honden mens.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 14:13

ik zou ook even de prijzen in je enquete veranderen. De dierenasiels hier in de buurt vragen rond de 150,- voor het adopteren, en daar komt nog 90,- bij als het een kitten is ( :o ) voor mij een van de redenen om dus geen htk kat/kitten van een asiel te halen.. voor raskatten komt er dan ook nog zo'n 20% boven op.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 14:20

Celiien schreef:
ik zou ook even de prijzen in je enquete veranderen. De dierenasiels hier in de buurt vragen rond de 150,- voor het adopteren, en daar komt nog 90,- bij als het een kitten is ( :o ) voor mij een van de redenen om dus geen htk kat/kitten van een asiel te halen.. voor raskatten komt er dan ook nog zo'n 20% boven op.

Jeetje dat is erg veel. Bij ons in de omgeving ligt het tussen de 50 en de 100.
Echter is de vraag in de enquête wat jij er voor over hebt dus als het meer dan 100 is kan je dat invullen :j

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 14:21

vreemde enquete ik moest toch ook de vragen voor ja invullen.

Wat mij het meest tegenstond toen ik naar een kat aan het kijken was dat sommige asielen je aan een hele test onderwerpen en ik dan altijd ongeschikt was. En toch een deel de kosten die er bij sommige assiels aan verbonden zitten

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 14:23

Ik heb 'm ook ingevuld maar vind 'm niethelemaal goed uitgewerkt. Je geeft aan hiermee hopelijk meer katten te kunnen plaatsen. Maar nergens krijg ik echt de indruk dat je meer informatie krijgt over het daarwerkelijk meer of beter kunnen plaatsen van katten.