Ideeloos voor feestje 14 jaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xniieeenke

Ideeloos voor feestje 14 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 17:04

Jaja, 26 mei word ik 14 jaar.
Natuurlijk wil ik wat klasgenoten uitnodigen om iets leuks te doen, ik denk dat we lekker thuis blijven maar anders kan misschien ook (liefst een avond).
Alleen weet ik écht niks om te doen.
Een film kijken kan altijd, en dan lekkers er bij.
Misschien gourmetten, maar verder kom ik niet.
Google helpt me ook niet zo want als ik zoek kom ik nog steeds in de basisschoolcategorie feestjes en die hebben ik en mijn vriendinnen al achter ons gelaten :')

Een bokker met een idee? :D

Fearn

Re: Ideeloos voor feestje 14 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 17:06

Bowlen? Bioscoop?

deksel

Picknicken en gewoon random leuke spelletjes gaan doen zoals truth or dare, who is most likely to... en zo.
Is leuk en je komt heel veel te weten over personen :').

Gianti

Laatst ging mijn nichtje met haar feestje sushi maken! Was erg geslaagd

Han21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 17:07

Wij zijn de hele avond (lees half 4 'snachts) doorgekomen met just dance en horrorfilms :+ . Bij mij is het meestal dat we gewoon een aantal vaste dingen doen, en de rest leid zich dan meestal vanzelf wel.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 17:09

Laatst bijgewerkt door MilesNF op 18-05-16 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 17:11

IsaCalixa leuke ideetjes :)

deksel oh dat is echt geniaal, moet ik even spelletjes regelen en dan komt dat in orde. of gewoon in 't donker in onze tuin zitten, da's eng haha.

Gianti ik weet van mezelf dat ik sushi echt haat dus helaas wordt dat hem niet, al is iets in de keuken wel leuk misschien. IEdereen herleeft z'n kindertijd met cupcakes denk ik haha.

Hannah_Kika GEEN horror. :') wel wil ik 't niet om 21u al afkappen, wordt wel later. dus iets in het donker zou kunnen.

Lieke oeh, dat is leuk! Wij hebben wel zo'n ding maar helaas is die erg klein. misschien nog eentje lenen. wat is het propjesspel?

-

Iedereen enorm bedankt, ik verzin zelf altijd heel veel maar als ik het écht nodig ben kom ik er niet op.
My brain makes no sense echt waar. :')

Han21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 17:14

als het een beetje weer is kun je ook een vuurkorf aansteken, en marshmallows eten! *\o/*

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 17:15

Hannah_Kika schreef:
als het een beetje weer is kun je ook een vuurkorf aansteken, en marshmallows eten af laten fikken ! *\o/*

Han21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 17:17

xniieeenke schreef:
Hannah_Kika schreef:
als het een beetje weer is kun je ook een vuurkorf aansteken, en marshmallows eten af laten fikken ! *\o/*

Ik probeerde me nog wel in te houden :')

Elsje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 17:17

Wij gingen er vaak op uit, maar hebben ook een aanral keer thuis een feestje gedaan. Dat werd echt wel gewaardeerd door de kinderen!

Onze ene dochter is in januari jarig en toen hebben wij allemaal blankhouten vogelhuisjes gekocht, verf en glitters bij de action gehaald en versieren maar. Omdat het winter was heeft elk kind ook nog een pindaslinger en een verbol gemaakt, maar daar hebben de vogels in mei/juni misschien niet zoveel aan.

Ook hebben we een keer boekenhouder (ultragoedkoop gescoord bij de xenos) versierd met weer verf en glitters van de action.

Je kan natuulijk ook de eerste letter van de naam van de gasten kopen en die verfen/versieren. Of bloempotjes en er aan het eind wat aarde en zaad in strooien. Knutsel ideeen te over!

Als je niet wilt knutselen kun je ook een bingomolentje halen bij de action, een hele bult prijsjes halen daar en een stapel bingoformulieren via internet uitprinten. Wij hadden toen allerlei pennen, potloden, gummen en andere kantoorartikelen als prijsjes. Van te voren hadden de kinderen eerst een etui opgepimpd met glitters, zodat de gewonnen prijsjes in de etui konden. Dat feestje was een dikke hit!

Toch vonden de kinderen ook vaak die oudhollandse spelletjes (voor als er tijd over was) als koekhappen of spijkerpoepen een topper.

Succes met het bedenken van een leuk idee!

Elsje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 17:19

Oeps! Zit ik een heel verhaal te tikken, zie ik dat het voor een veertienjarige is! Dan zijn mijn ideeen misschien iets te kinderachtig!

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 17:20

Misschien even zoeken naar iemand die het heeft: Singstar *\o/*

(wij hebben dit pas nog met collega's staan doen op een feestje omdat ze 30 werd, hier ben je nooit te oud of jong voor)

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 17:41

Elsje123 schreef:
Oeps! Zit ik een heel verhaal te tikken, zie ik dat het voor een veertienjarige is! Dan zijn mijn ideeen misschien iets te kinderachtig!

Ik zat ze net door te lezen en dacht wauw, enorm bedankt voor je moeite _/-\o_ maar niks meer voor mij nee. Wel is het misschien een idee voor als er later kids in mijn omgeving rondwandelen :')

NoeskaMoos schreef:
Misschien even zoeken naar iemand die het heeft: Singstar *\o/*

(wij hebben dit pas nog met collega's staan doen op een feestje omdat ze 30 werd, hier ben je nooit te oud of jong voor)

*\o/*

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 17:45

Ik word 25 mei 14 en ga met mijn vriendinnen zelf in de keuken staan. Eerst boodschappen doen en bedenken wat we gaan eten (veel verschillende hapjes uitkiezen), dan thuis alles klaarmaken. Daarna gaan we buiten wat leuks doen (we weten nog niet wat, misschien een wandeling ofz), daarna een leuke film kijken en tot slot naar de ijssalon in de buurt. Dan heb je zo een hele avond vol :)

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 17:52

horsewiebe schreef:
Ik word 25 mei 14 en ga met mijn vriendinnen zelf in de keuken staan. Eerst boodschappen doen en bedenken wat we gaan eten (veel verschillende hapjes uitkiezen), dan thuis alles klaarmaken. Daarna gaan we buiten wat leuks doen (we weten nog niet wat, misschien een wandeling ofz), daarna een leuke film kijken en tot slot naar de ijssalon in de buurt. Dan heb je zo een hele avond vol :)

+:)+ wij hebben geen hele grote keuken dus dat wordt eventueel afwisselen.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 18:54

Bingo is zelfs nu nog leuk *\o/* Maar verder lekker filmpjes kijken of een vuurkorf neerzetten is ook altijd goed.

Ygritte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 19:04

Ik weet niet of je dat leuk zou vinden, maar toen ik 16 werd heb ik een "horrorverjaardag" gehouden en dat was echt supergeslaagd! Iedereen moest verkleed komen en we gingen "enge" dingen maken (pannenkoeken met groene kleurstof, een taart met een nep-afgehakte-hand erin...), en later de comedy/horrorfilm Zombieland kijken (zulke helden waren we niet.. :') ). Ik vond het vooral zo leuk dat iedereen écht zijn/haar best had gedaan op een kostuum (van vampiers tot schmink-kunsten), dat maakte voor mij de hele avond al tof. :j

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 19:04

Ik ben dan wel geen 14 maar ik heb laatst met mn vriend, een vriendin en mijn moeder een cursus bonbons maken gedaan, dat was ook echt super leuk en voor alle leeftijden! :) Wie weet zit dat bij jou ergens in de buurt?

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 19:09

Ik probeer te bedenken wat ik deed op mijn 14e verjaardag, het is immers pas 3 jaar geleden :')

Maar ik weet het echt niet meer, volgens mij had ik heel veel lekkere dingen klaargemaakt en daarna een film gekeken. Ik ben in oktober jarig (vroeg donker), dus daarna hebben we een soort verstoppertje gedaan in mijn tuin. Hoewel het er eigenlijk op neer kwam dat iedereen mij gewoon liet schrikken, omdat dat blijkbaar zou makkelijk was :') Ik geloof dat we dat hebben gedaan, maar ik weet het niet meer zeker. Alleen dat verstoppertje gedoe weet ik nog. Ohja, en we hadden een vuurkorf en marshmallows! Opeens komt het weer terug, was een leuke verjaardag :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 19:12

Ehhmm toen ik 12/13/14 werd (ik weet het niet meer exact :P ) heb ik iets gedaan wat ik zelf verschrikkelijk vond :') We hadden bij de action een hele bult nagellak gehaald, nagel stickers en weet ik het allemaal niet meer om nep nagels te versieren. We hadden ook nog een film, maar het feestje met alleen de nagels heeft ruim 2 uur uitloop gehad, zo leuk vonden ze het :') (Ik ben niet zo meiden meisje, meer van door de stront en modder baggeren en met mijn paard het bos in :P )

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 19:17

Misschien iets bakken? Bij oa AH heb je cupcake mix en allerlei versiersels. Als ze in de oven staan misschien een spel ofzo, naderhand decoreren, versieren en opeten natuurlijk :D

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 19:26

wil je het persé in de avond? Dan is gourmetten erg leuk inderdaad en daarna film kijken, spelletje spelen of gewoon gezellig kletsen.
In de middag is een high tea altijd erg geslaagd. Vantevoren zelf lekkere dingetjes maken en dan thuis lekker opeten en ondertussen gezellig kletsen. Daarna eventueel nog een film kijken/spelletje spelen of naar buiten als het lekker weer is.
Ik ben bijna 20, maar wij doen bij een feestje ook nog steeds dat soort dingen :o
Just dance en singstar zijn ook altijd nog erg(!!) leuk. Maar afgelopen verjaardag hebben we bijvoorbeeld nog party en co zitten spelen.

Ik zou niet al te veel voorbereiden, meestal komt dat vanzelf allemaal wel.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 19:30

IsaCalixa schreef:
Bowlen? Bioscoop?

:') Ik las blowen

Maar oke, ik heb met mijn 14e verjaardag buiten in het bos in legerpakken gelasergamed. Is al een hele tijd geleden maar ik zou het nu nog wel doen eigenlijk :o

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 19:31

eclair98 schreef:
Ehhmm toen ik 12/13/14 werd (ik weet het niet meer exact :P ) heb ik iets gedaan wat ik zelf verschrikkelijk vond :') We hadden bij de action een hele bult nagellak gehaald, nagel stickers en weet ik het allemaal niet meer om nep nagels te versieren. We hadden ook nog een film, maar het feestje met alleen de nagels heeft ruim 2 uur uitloop gehad, zo leuk vonden ze het :') (Ik ben niet zo meiden meisje, meer van door de stront en modder baggeren en met mijn paard het bos in :P )

Ik heb d'r ook serieus het geduld niet voor. Het zou een leuk idee zijn, maar echt niks voor mij :+

Iedereen heel erg bedankt!
Als het mooi weer is / nog lekker warm in de avond kunnen we buiten vuurkorf aandoen of iets anders, zo niet in de keuken, we kunnen games doen, etc.
Qua eten fundue of lekker afhaal spul haha.

snuffie ik zie je reactie net; dat is echt geniaal ja, maar ik vind zelf in de avond eerlijk gezegd wat gezelliger, dan ben ik zelf ook veel gezelliger. zonder drank want ik ben 14 dan. haha.

onbarefeet schreef:
IsaCalixa schreef:
Bowlen? Bioscoop?

:') Ik las blowen

Maar oke, ik heb met mijn 14e verjaardag buiten in het bos in legerpakkem gelasergamed. Is al een hele tijd geleden maar ik zou het nu nog wel doen eigenlijk :o

We gaan redelijk snel al lasergamen met de hele klas dus dat wordt hem helaas niet.