Op vakantie gaan zonder paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

chevellaenik

Op vakantie gaan zonder paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 11:41

Hoi,

Ik vroeg mij af wie gaan er allemaal op vakantie zonder hun paard.
En hoe pak je dat aan?

Want ik ga altijd met een grote tegen zin want anders moet ik mijn verzorgpaard missen( 3weken lang)en ik maak me altijd zorgen of alles wel goed gaat op stal
Want ze is koliek gevoelig. En ben zo bang dat ik haar kwijt raakt. Ik kan niet op vakantie en heb geen zin erin. Maar ik moet wel want mijn vriend heeft het nodig en heeft het ook verdient om vakantie te hebben.en de kinderen ook natuurlijk .maar die hoeven niet eens ver van huis weg te zijn. Zij willen ook graag extra naar de manege en lekker daar ponys poetsen en buitenritten maken en misschien wel zwemmen met de ponys. Maar vriend lief is geen paardenman. En als ik zeg dat wij liever thuis willen zijn dan is hij boos en terleurgesteld. Dan zegt hij ook wanneer kan ik eindelijk iets met mijn gezin iets doen. Ik heb geen tijd om te wachten want straks zijn de kinderen te groot om met ons op vakantie te gaan. Ik zelf vind het heel moeilijk vakanties! Weet nit wat ik er mee moet. Raar màar waar!

Shelber

Re: Op vakantie gaan zonder paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 17:42

Ik laat mijn paard gewoon bij de stalling staan, daar doen ze nooit zo moeilijk voer hoor. Ik mis haar wel echt heel erg maar heb een foto in mijn portermonee zodat ze altijd bij me is <3