zou voor bijna 800 euro aan arbeidsloon zijn om linker dorpel in zijn geheel, rechts het voorste stuk achter links en rechts bij chassis. De remleidingen achter zijn ook aan vervanging toe maar dat is geen laswerk.Ellende is motorisch en technisch is hij nog helemaal ok. Alleen die ellendige roest opgelopen bij de vorige eigenaar aan zee haalt hem in. Kwa dagwaarde zit hij nu zonder de aanpassingen rond de 1000 euro dus het hangt erom of het nog slim is.
Alleen zonder deze bus kom ik nergens met mijn scootmobiel, ik gebruik hem ook voor langere afstanden omdat ik dan kan liggen tussendoor en wc bij me heb. Er zitten de nodige aanpassingen aan, en hij wordt gebruikt als minicamper hondenvervoer enz. Twee schuifdeuren, warmtewerend glas enz. En met mijn inmiddels ook stokoude atos (wordt dit jaar 18) zal ik ook geen eeuwen meer kunnen rondhobbelen en al helemaal niet met scootmobiel.
Nu is mijn vraag, waar haal je een handige lasser vandaan die de stukken veilig kan lassen tegen een acceptabele prijs zodat ik de bus in ieder geval weer een jaar aan de praat kan houden. Komend jaar verandert er zoveel kwa huisvesting dat ik hem mogelijk volgend jaar wel kan missen.
hij had een net een jaar langer moeten volhouden, ik heb gelukkig nog 2 maanden voor de apk afloopt.