Mijn vriend heeft lustrumgala van de vereniging en er heerst (logischerwijs) een strenge dresscode, mannen uitsluitend in rokkostuum en dames in lange jurken.
Nu heb ik zat mooie jurkjes, maar geen enkele lange.. Ik ben namelijk 161cm en als ik een lange jurk aantrek ziet het er meestal niet zo florissant uit

Dus ik vroeg me af of er misschien bokkers zijn die sites of winkels voor me hebben, of wellicht willen meedenken qua jurk? De meeste normale winkels verkopen op het moment geen gala achtige jurken (want normaal is de Zara wel mijn redding), de enige maxi jurken die ik nu in de winkel heb zien hangen zijn van die strand achtige jurken.
Ik heb zelf al gekeken op: Nelly, Asos, Boohoo, Zara, Mango, River Island. Iemand nog winkels die in dit lijstje missen?
Ohja, omdat ik dus verder deze jurk nooit zal dragen probably, wil ik ook niet teveel eraan uitgeven (het hele gala is al duur zat
) dus max 80 euro ofzo?Voor de bokkers die zin hebben om mee te helpen zoeken:
Ik wil sowieso een donker kleurige jurk, het liefst zwart. Ook moet het bij mijn bovenlichaam in ieder geval enigszins aansluiten anders ben ik helemaal een wandelend gordijn. Wat ik zelf heel mooi vind is als er iets van mesh in verwerkt zit, zoals de mouwen op de foto hieronder.
Verder wil ik niks met spaghettibandjes, dat vind ik te beachy.
Ohja, ik vind jurken die in je taille dan met zo'n dun elastieke touwtje achtig iets worden aangesnoerd echt vreselijk bij mij staan dus dat wordt hem ook niet... (a la dit: http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Bandeau-M ... gridsize=3)
Zoiets vind ik dus opzich wel mooi (vooral dat mesh in de mouwen eigenlijk, de rest ben ik nog niet helemaal uit wat ik daarvan vind), alleen ver boven budget..
Of zoiets als dit jurkje wat ik al heb, alleen dan lang...

Alvast heel erg dank voor het meedenken!
Dankje, ga even kijken!
Succes! 
)