Hallo, Ik heb al geruime tijd snapchat, maar ik ben blij als ik een berichtje verzonden krijg. Nu had ik op mijn iPhone 4S dat de update met de 'regenboogkots' Ed het niet deed. Ik dacht dat het aan mijn telefoon lag, dat die te oud was. Maar nu heb ik sinds kort een 5s en doet het het nog steeds niet. Bij de Appstore staat dat alle apps ge-update zijn?
Het zal vast een simpele oplossing hebben maar ik geraak er echt niet aan uit. Alvast bedankt!
Bij instellingen kan je die dingen aan en uit zetten , heb je daar al eens gekeken ?
Paris_
Geplaatst: 15-05-16 00:04
De functie werkt alleen als je hem op de 'selfiestand' hebt staan, en even op je hoofd klikt. Was je daar al achter?
xniieeenke
Geplaatst: 15-05-16 00:06
Paris_ schreef:
De functie werkt alleen als je hem op de 'selfiestand' hebt staan, en even op je hoofd klikt. Was je daar al achter?
Kan ook op de gewone stand.
Anoniem
Geplaatst: 15-05-16 00:20
Locatievoorzieningen hoeft helemaal niet aan hoor?
Soms duurt het langer voordat hij je gezicht kan zien. Krijg je wel rondjes als je je gezicht ingedrukt houdt?
Volgens mij moet je wel filters aanzetten in de instellingen.
romyloverrr
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-16 00:29
de locatievoorziening heb ik in ieder geval wel aan. ik ga eens zoeken naar filters in de instellingen! ik krijg ook die rondjes niet via de selfiecamera. met de gewone wel.