Meestal lig ik op mijn buik in de modder te fotograferen, dus heb zeer weinig aan modebewuste kleding
Dus nu ik dat eens nodig heb, heb ik ook meteen advies nodig, want ik heb geeeen idee hoe dit gaat. Binnenkort trouwt mijn moeder, en ik zoek een jurkje dat ik aan kan doen. Het liefst donkerblauw of iets dat past bij donkerblauw, vanwege de kleur overhemd van mijn vriend
. Dus in elk geval zoek ik iets, dat daar qua kleur niet mee vloekt (in zoverre het mogelijk is dat iets überhaupt vloekt met donkerblauw
) Welke kleuren zouden wel of niet geschikt zijn? Ik wil graag naar de bruiloft in een jurkje, met een kort of langer mouwtje, dus in elk geval niet mouwloos. Ik heb een figuur a la 36/38 met taille, maar alles daaronder iets euh, breder ('vrouwelijker' noemen we het maar), en zoek een jurkje wat daar mooi bij past. Mijn budget is beperkt (<50 euro).
Ik zit heel internet en stad af te speuren, maar het grootste probleem: ik weet gewoon niet wat geschikt of passend is voor op een bruiloft. Ik zie wel mooie jurkjes, maar ze lijken allemaal zo 'gewoon'. Wie kan mij helpen adviseren? Linkjes zijn welkom, tips als 'dit moet je bij je jurkje dragen om er chique uit te zien' ook, eigenlijk... alle hulp...
Bedankt!

Ik zal hem iets duidelijker nog maken, ik zoek wel specifiek iets met mouwtjes, niet mouwloos of kapmouwtjes, maar echt kwartsmouwtjes (als dat een term is). Of misschien moet ik een sjaaltje erbij dragen dan of een soort bolero
en met allerlei kleuren en mouwlengtes in de collectie. Misschien zit er iets voor je bij