Fujifilm Instax Camera mini 8.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Frederiqueee

Fujifilm Instax Camera mini 8.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 18:29

Heeyheey,

ik ben sinds vandaag in het bezit van een Fujifilm Instax Camera mini 8. dit is het zelfde idee als een polaroid camera alleen het word niet zo genoemd omdat het niet van het merk Polaroid is.
Afbeelding

Ik was harstikke enthausiast en prbeerde er meteen 1 uit. Na aantal minuten wachten werd het helemaal zwart dus ik probeerde er nog een, ook deze werd helemaal zwart en nu een half uur later zijn ze helaas nog steeds zwart. 1 foto is binnen gemaakt met daglicht en 1 is in de middag buiten genomen dus volop in de zon.Verder gebruik ik gewoon de bijbehorende vullingen.

Wie heeft hier ervaring mee en weet misschien wel waaraan het zou kunnen liggen? Of heeft misschien suggesties/tips.
ik hoor het graag :D :D

iirrssjjee

Re: Fujifilm Instax Camera mini 8.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 21:38

Zitten ze niet verkeerd om? Heb je het knopje aangeklikt zodat je lens open gaat?

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 23:16

LZP >> HTT

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 23:20

Heb je inderdaad goed gekeken hoe je de foto's erin moet doen? Hier moet ik zelf ook altijd heel erg op letten!
(check ht dubbel voordat ik hem dicht doe altijd!)

Want ik denk eerlijk gezegd dat idd of de foto's verkeerd erin zitten of je instellingen of er is echt wat mis met de camera...

Frederiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 18:43

Bedankt nog voor de reacties, het was een productiefout heb inmiddels een nieuwe ontvange en die werkt prima