Groupon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Groupon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 11:19

Ik ben een fanatiek gebruiken van groupon, samen met mijn moeder :')
Voornamelijk restauranten afgaan voor een goedkope prijs, maar zo nu en dan ook eens wat anders
Ik vroeg mij dus af of er hier meer mensen zijn die er ook gebruik van maken en hoe hun ervaringen zijn. Of het ook wel eens tegenviel of juist ontzettend meeviel.

oja, ik stuitte vandaag op deze groupon deal, en ik vroeg mij af of er hier toevallig iemand ervaringen heeft met deze deal?
https://www.groupon.nl/deals/gg-groupon ... -331185173

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 11:25

Ik heb er nu een keer mee gegeten bij een grieks restaurant. Nog nooit Grieks gehad, maar het beviel wel. (Nja, personeel was wat onbeleefd, maar wel heerlijk gegeten voor weinig) en een keer een massage. Was toen ook een onbeleefd iemand, maar de massage was goed :+ Ik trek onbeleefde mensen aan. Maar ik houd de site wel in de gaten. Die deal klinkt haast te mooi om waar te zijn, kans zou wel 1% zijn dat je er een iPad bij krijgt oid.

Nathalie18x

Re: Groupon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 11:29

Ik ga vaak naar de kapper met groupon! Ik verander nogal vaak van haarkleur , en het scheelt toch meestal de helft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 11:33

Die ''deal'' is natuurlijk heel slim bedacht door de uitgevers van dit ''deluxe verrassingscadeau''. :')
Je kunt het vast uitrekenen, kans dat je iets krijgt is wss iets van 1 op 100.000, want het moet a) rendabel zijn en b) winst opleveren.

Persoonlijk zou ik hier niet voor kiezen, tenzij je natuurlijk interesse hebt in accessoires voor de genoemde iPhone 6 of de android tablet.

Verder een keer met groupon ergens gegeten, was prima voor die prijs!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-05-16 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 11:34

Hier ook een fervent gebruiker van Groupon! Ik bespaar er veel mee op etentjes, schoonheidsbehandelingen, massage, manicure en pedicure. Ik heb één keer een product besteld (ipad hoes) maar die viel toch wel wat tegen. Twee keer heb ik ook een echte tegenvaller gehad bij een schoonheidsbehandeling en een massage. Bleek in beide gevallen een of andere vage Chinese salon te zijn. Personeel sprak geen NL en de behandeling was ook niet echt professioneel. Sindsdien ben ik wel iets kieskeuriger met het uitkiezen van de Groupon deals. Maar dus ‘slechts’ drie tegenvallers op een hele boel meevallers! Ik haal nu ook deals binnen met Social Deal, is hetzelfde concept als Groupon. Ook een aanrader!

Edit: de verrassingsdeal heb ik gezien maar is voor mij niet interessant gezien ik geen android of iphone6 heb :)
Laatst bijgewerkt door Sjira op 11-05-16 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 11:35

Anoniem schreef:
Die ''deal'' is natuurlijk heel slim bedacht door de uitgevers van dit ''deluxe verrassingscadeau''. :')
Je kunt het vast uitrekenen, kans dat je iets krijgt is wss iets van 1 op 100.000, want het moet a) rendabel zijn en b) winst opleveren.

Verder een keer met groupon ergens gegeten, was prima voor die prijs!

Ja, er staat idd "kans" bij, al lijkt de normale verrassing me ook wel interessant om te proberen :P je krijgt sowieso een product voor je mobile device of ipad ofzo, dus je draait niet helemaal verlies :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 11:55

Wij zijn een keer op vakantie gegaan via Groupon, geweldig leuke camping in Frankrijk, 10 dagen voor 400,-. Camping is erg mooi, alle faciliteiten, inclusief buitenzwembaden en verwarmd binnenbad.
Ook een keer een high tea bij Dudok, heeerlijk!
manlief een slipcursus van 2,5 uur voor 50,-, ook erg geslaagd.
Maar 1 keer dat het minder was, bij een fish spa, ik denk dat er maar 50 visjes in de tank zaten en de high tea die erbij zat, bestond uit 3 koekjes en een droge plak cake.