Wat moet je toch met zulke mensen?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Wat moet je toch met zulke mensen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-16 18:55

Zucht, heb ik weer hoor, 'leuke' gesprekspartner in de trein naar werk toe. Wilde beweren dat vliegtuigen niet konden vliegen 'vanwege het gewicht, kan nooit' en als er eenmaal gevlogen zou worden 'dan waren het LCD schermen in de ramen verwerkt om het vliegeffect weer te geven want het waren videoopnames'. Ook zou het vliegtuig helemaal niet laag vliegen en wat er tijdens de vlucht werd getoond 'was schromelijk overdreven omdat het juist warm zou zijn vanwege het zonlicht boven.'

Binnensmonds lag ik finaal in een scheur hoeveel één mens zoveel onzin uit kan kramen. Gelukkig ging hij bij de volgende halte er weer uit. Ik kon amper mijn lach inhouden. Maarja, wat moet je met zulk soort mensen?

Rare conspiracy mensen! :')

Laibadji

Re: Wat moet je toch met zulke mensen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 18:57

Gewoon knikken en van binnen keihard lachen!! Zit niks anders op! :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 18:58

Of deze persoon wilde gewoon grappig zijn. Leuk toch? Heb je tenminste kunnen lachen vandaag ;)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 18:59

Heb je hem niet verteld dat de trein ook niet echt rijdt? _O-

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 18:59

Grappig he sommige mensen? Zo had ik laatst een discussie op een verjaardag, vriend van een vriend die ik niet kende, die overtuigd was dat de aarde plat is, en de ronde aarde een sprookje was.. tja..

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:00

Maar het is ook zeker waar wat hij zegt, hoor. Teleportatie kan daarentegen heel erg goed. De mensen van een vliegtuigmaatschappij teleporteren je en laten je expres uren lang in het met-LCDschermen-gevulde grondvliegtuig zitten, om de indruk te geven dat je echt aan het vliegen bent. Hmhm.

Hilary

En mensen zijn niet geëvolueerd vanuit apen, want als dat wel zo zou zijn, waarom zijn er dan nog apen?!?! (aldus een zeer conservatieve, zwaargelovige Texaanse)

nine1987

Drifter schreef:
Grappig he sommige mensen? Zo had ik laatst een discussie op een verjaardag, vriend van een vriend die ik niet kende, die overtuigd was dat de aarde plat is, en de ronde aarde een sprookje was.. tja..

Klopt.. :j Bij ons in Zuid-Limburg val je van de aarde af.. Wist je dat niet... :?

:')

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-16 19:01

Shirley schreef:

Ja, maar daar wist hij niets op te zeggen, trok alleen een scheve tronie... :D

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:02

Drifter schreef:

die loopt een beetje achter denk ik :P

edwardway

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:02

Zo hoorde ik ooit eens dat we niet onder de diersoorten behoren omdat "dieren geen brein hebben en mensen wel!"

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-16 19:04

Minke_ schreef:
Zo hoorde ik ooit eens dat we niet onder de diersoorten behoren omdat "dieren geen brein hebben en mensen wel!"

Had je moeten zeggen: maak kennis met de dolfijn, grotere herseninhoud dan de mens! :)

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:04

Hij wilde graag dat je dat verhaaltje plaatste op Bokt.
}> gelukt! *D

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:04

nine1987 schreef:
Drifter schreef:

Klopt.. :j Bij ons in Zuid-Limburg val je van de aarde af.. Wist je dat niet... :?

:')

Haha dat verklaart een hoop! :')

Volgens hem val je er trouwens niet vanaf, maar is er een soort van teleportatie-scherm wat er voor zorgt dat je ineens aan de andere kant bent.. gaat wel eens mis, vandaar dat er ook vliegtuigen spoorloos verdwijnen...

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-16 19:05

senna21 schreef:
Hij wilde graag dat je dat verhaaltje plaatste op Bokt.
}> gelukt! *D

Zag er ook uit als een zwerver... :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:06

ooohhh dat verklaard alles dan Drifter :oo alle mysteries eindelijk opgelost :oo
Einstein 2.0 is er eindelijk

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:09

Drifter schreef:

Volgens hem val je er trouwens niet vanaf, maar is er een soort van teleportatie-scherm wat er voor zorgt dat je ineens aan de andere kant bent.. gaat wel eens mis, vandaar dat er ook vliegtuigen spoorloos verdwijnen...

Ah.. Dat verklaart.. Ik durfde namelijk nooit over t randje te gaan.. :P

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:10

Shirley schreef:

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:12

nine1987 schreef:
Drifter schreef:

Ah.. Dat verklaart.. Ik durfde namelijk nooit over t randje te gaan.. :P

Gewoon doen joh, ben een beetje mazzel sta je ineens in Australie! :7

Ja Einstein 2.0 inderdaad BeSen, ik had z'n handtekening moeten vragen voor 't geval dat.. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:59

Hilary schreef:
En mensen zijn niet geëvolueerd vanuit apen, want als dat wel zo zou zijn, waarom zijn er dan nog apen?!?! (aldus een zeer conservatieve, zwaargelovige Texaanse)

Nou, we zijn ook niet geëvolueerd vanuit de huidige aap. We hebben wel een zelfde voorouder, dus ze heeft gedeeltelijk wel gelijk :P

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:02

Wieke86 schreef:
Hilary schreef:

Nou, we zijn ook niet geëvolueerd vanuit de huidige aap. We hebben wel een zelfde voorouder, dus ze heeft gedeeltelijk wel gelijk :P

Ik wilde het al niet zeggen :+

Aradis

Re: Wat moet je toch met zulke mensen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 22:46

Ik vind niet grappig, eerder een vorm van sneu ofzo. Er zal vast een reden zijn waarom mensen zo denken, lijkt me erg lastig om te geloven dat je in een wereld leeft waarin vliegtuigen niet vliegen. Waar komt zo'n gedachte vandaan? Is het een gebrek aan creatief vermogen, een bepaalde angst oid.? In plaats van zo iemand uit te lachen (wat hem waarschijnlijk vaker overkomt) kan je je ook es inbeelden hoe verdomde lastig het is met zulke overtuigingen te moeten leven.