Momenteel ben op mijn opleiding Communicatiewetenschap bezig met een project waarbij we een marketingstrategie voor een sportwinkel moeten ontwerpen. We moeten hiervoor ook een vragenlijst laten invullen door een aantal respondenten uit de beoogde doelgroep.
- De vragenlijst bestaat uit 40 vragen - De vragenlijst is geheel anoniem - Ik ben op zoek naar 3 sportieve respondenten (die minimaal 3 keer in de week sporten) in de leeftijd 16-26 jaar.
Wanneer je mij wilt/kunt helpen kun je een reactie achterlaten en dan zal ik via pb de vragenlijst toesturen (word bestand)
Wat voor soort sport zoek je? Ik werk natuurlijk veel met mijn paardje, maar ik zit niet op een 'sportclub' en doe geen fitness. Dat is denk ik niet helemaal wat je zoekt, of wel?
Ik rij 3-4x per week m'n paard, verder geen sporten meer. als dat oké is, zie je ik pb wel tegemoet!
_Aniek
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-16 15:02
De (fictieve) winkel zal zich uiteindelijk waarschijnlijk wel wat meer richten op fitnesskleding, maar alle soorten sport(ers) zijn welkom! Zo lang de persoon maar minimaal 3 keer in de week sport
Hier nog een kandidaat. Ik dans 3-4 keer per week, loop 2 keer per week hard, rijd recreatief paard en doe recreatief aan boogschieten. Hopelijk kan je ik ermee helpen.