Camera voor filmen paardrijden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Camera voor filmen paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-16 15:12

Beetje vage titel, en ik weet ook niet of de vraag hier goed staat.

Ik wil graag meer meer filmmateriaal tijdens het rijden. Echter heb ik nu natuurlijk niet altijd iemand bij me die me kan filmen. Nu ben ik opzoek na een camera die ik eventueel ergens neer kan zetten als ik aan het rijden bij.

of een camera die op een standaard kan?? Wie weet een goede camera? ook 1 die beetje tegen regen kan, ik heb helaas geen binnenbak, en uiteraard ga ik alleen maar filmen als het droog is, maar mocht het perrongelijk toch regenen kan ik natuurlijk niet 123 de camera opbergen.

Ook zoek ik een camera met een makkelijke programma om op de com te zetten. Ik heb een camera maar dat programma is heel ingewikkeld, moet je het eerst omzetten voordat je het op Windows media speler kan laten afspelen.

Anoniem

Re: Camera voor filmen paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:15

Dat je hem eerst moet converteren ligt gewoon aan de instellingen op je camera, als je hem op de camera zelf bij instellingen even op mp4 zet dan hoef je hem niet meer te converteren.

Daarbij past elke camera (zo goed als) op een standaard. Er zit bij veel camera's een gaatje aan de onderkant waar je een statief in kan draaien, zodat je hem in de hoek neer kan zetten.