Ik ben momenteel het spoor bijster waar dit topic het beste bij past daar het een combinatie van werk en huis is. Ik hoop dat hij hier goed geplaatst is en anders zal ik dit doorgeven.
Sinds dat ik ruim vijf/zes jaar geleden de eerste voeten in het Brabantse/Limburgse land heb gezet ben ik er niet tot weinig meer weg te slaan. Mijn hart ligt daar, mijn paard staat daar nu ondertussen ook en ik heb er veel vrienden/kennissen/bekenden wonen.
Ik heb hier op dit moment waar ik woon een prima baan, fulltime en ik heb altijd geroepen dat dit het enige nog is wat mij hier houd. Dat was ook zeer zeker zo.
Helaas is daar enige verandering in gekomen waardoor ik het nu los kan, wil en moet laten en heel graag mijn biezen pak en verhuis. Ik wil mijn hart en mijn gevoel achteraan en dat is gewoon heel simpel: weg hier.
Natuurlijk betekend dit dat ik op zoek moet naar een baan in de omgeving waar ik graag wil wonen en een plek waar ik kan leven. Ik zie dit voor mij hoe ik dit aan kan pakken maar ben nu eigenlijk op zoek naar ervaringen van mensen die deze zelfde keus hebben gemaakt.
Het is een grote stap, maar zeker niet onmogelijk. Waar een wil is, is een weg. En graag zie ik via deze weg ervaringen va mensen die ook deze keus hebben gemaakt. En is dit voor jullie juist positief of negatief uitgepakt? Of heb je tips die in jouw ogen belangrijk lijken om met mij te delen?
Mocht iemand het enkel negatief zien: ik heb altijd een plek waar ik terug kan komen en ook op andere gebieden kan ik ergens op terug komen.
Ik maak geen stappen zonder dat alles volledig in orde is en ik geef niets op zonder dat ik zekerheid heb op iets anders.
Tevens is het ook niet iets wat in een week moet gebeuren en al helemaal niet iets waar maar een week over na is gedacht

Ik hoor graag van jullie,
Groeten,
Denise
Inmiddels zou ik hier niet meer weg willen, maar het is toch wel moeilijk om niet heel snel op familie terug te kunnen vallen en ik voelde me in eerste instantie erg alleen. Ik werk namelijk vanuit thuis (dat was voor de verhuizing wel makkelijk, ik nam mijn werk gewoon mee
) en vriendlief ging iedere ochtend naar zijn werk. Dan zit je opeens alleen, zonder vrienden, huisdieren etc