Iphone 5c gaat niet meer aan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vero

Iphone 5c gaat niet meer aan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 14:28

daar zit je dan, je Iphone heeft nog 40% en valt ineens uit. de aan/uit knop doet niks en de home knop ook niet. hij geeft ook niet aan dat hij leeg is. zelf al gegoogeld en ben heb nu toch maar aan het proberen opladen en de andere stappen daarna van http://www.iphoneabonnementen.com/tips/ ... lossingen/

maar ik heb hem nog super kort niet eens een jaar dus hij kan toch niet kapot zijn? -O- geen barsten of deuken maar gebruik heb wel abnormaal veel dus ik weet het niet meer -O-

hebben meer mensen dit gehad?

Zoe_97

Re: Iphone 5c gaat niet meer aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:32

5c is de slechtste iphone die er is helaas. veel problemen mee het wordt ook beschreven als de iphone voor wie een 'echte' iphone kan betalen (al verschillende winkels heb ik hem zo horen noemen). Ik vrees er dus een beetje voor dat je dit nu aan de lijve ondervindt.
Ik zou wachten tot morgen en dan even bellen hoe het zit met je garantie. (en moest je voor een nieuwe gaan zou ik voor een gewone iphone gaan. ik heb met mijn 5s nog nooit problemen gehad)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 14:34

ik weet het, helaas :( maar ze moesten die kleurtjes niet zo verleidelijk maken :')
garantie.... ik weet het niet eigenlijk -O- ik hoop dat ik hem nog aan de praat krijg dan want op dit moment echt geen geld voor een nieuwe. kan dan wel tijdelijk mijn oude gebruiken maar dat ding is echt irritant haha

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:47

En je telefoon doet niks wanneer je hem aan de oplader legt? Hoe lang ligt hij er al aan? Als je hem aan de computer legt, ziet je computer je telefoon dan?
Mijn 5C heeft sinds kort ook een nieuw trucje, hij valt random uit. Ook als ik nog 60% batterij heb. Als ik hem dan voor een paar minuten aan de oplader leg gaat hij gewoon weer aan.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 14:50

hij ligt 15 minuten al aan de lader en doet niks. computer nog niet geprobeerd maar ik krijg mijn itunes niet geupdated :\

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:59

Homeknop tegelijk met aan/uit-knop al geprobeerd? Blijven inhouden een poosje.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 15:00

wwillemijn schreef:
Homeknop tegelijk met aan/uit-knop al geprobeerd? Blijven inhouden een poosje.

ja heb ik al geprobeerd. 1 keer kort en 1 keer best wel lang. zal zo nog een keer proberen. hopelijk doet hij het dan wel. mijn computer is niu itunes aan het updaten dus ik kan zo die optie ook proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 15:01

Ik en mijn vriend hebben ook beide een 5C en hebben de laatste tijd ook al een aantal keer gehad dat hij rond de 30/40% inderdaad gewoon uitvalt. Onze iPhones gingen daar in tegen wel gewoon weer aan als we ze aan de oplader legde.

Succes!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 15:05

net even weer naar de oplader gelopen en hij doet het weer *\%/*

bedankt voor de tips iedereen :D

iris_relente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 15:06

Is je accu niet kapot? Mijn iPhone zijn accu is met gerepareerd en had de zelfde problemen

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 12:53

Ik heb nu ruim 2 jaar mijn 5C en nooit problemen gehad :) Terwijl ik er toch echt enorm veel mee doe en ook alles op doe. Nieuwe telefoon ligt ondertussen alweer klaar 6S.

Gelukkig werkt hij weer :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 12:56

Zoe_97 schreef:
5c is de slechtste iphone die er is helaas. veel problemen mee het wordt ook beschreven als de iphone voor wie een 'echte' iphone kan betalen (al verschillende winkels heb ik hem zo horen noemen). Ik vrees er dus een beetje voor dat je dit nu aan de lijve ondervindt.
Ik zou wachten tot morgen en dan even bellen hoe het zit met je garantie. (en moest je voor een nieuwe gaan zou ik voor een gewone iphone gaan. ik heb met mijn 5s nog nooit problemen gehad)

Raar, heb mijne nu anderhalf jaar en doet het nog prima, en die van mijn zus ook ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 17:19

Zoe_97 schreef:

Wat een onzin, ik heb mijn 5c twee jaar in dienst gehad en mijn moeder gebruikt hem nu ook al een jaar. Ding doet het echt nog perfect. Mijn moeder gebruikt hem misschien niet zo intensief maar hij heeft bij mij echt wel wat te verduren gehad.

Zou er even mee langs de winkel gaan, als je hem nog geen jaar hebt zal er nog wel een vorm van garantie op zitten.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 17:34

Hier ook :D is van een trap gevallen, in de wc gepleurd en doet het nog prima :D

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:51

Ashleydk schreef:
Ik en mijn vriend hebben ook beide een 5C en hebben de laatste tijd ook al een aantal keer gehad dat hij rond de 30/40% inderdaad gewoon uitvalt. Onze iPhones gingen daar in tegen wel gewoon weer aan als we ze aan de oplader legde.

Succes!

Doet/deed mijn 3G 4S 5S en nu 6S ook, in de winter op de fiets. Opwarmen (dus in je hand houden, binnen leggen, aan de oplader) wekt hem weer tot leven. Heel irritant

Heeft dus niet perse met 5c te maken

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:53

Zoe_97 schreef:

Eh. Ik weet niet waar dit verhaal vandaan komt maar dat is echt onzin :') Ik heb al 2 jaar een 5C die alle dalen en pieken gezien heeft maar dat ding werkt als een trein. Ik heb een tijdje voor een Reseller gewerkt, weinig problemen over gehoord wat niet met andere iPhones ook zo was. Mijn vriend heeft een iPhone 6, dat ding is een rampentrein maar dat maakt het niet meteen 'de slechtste iPhone die er is'.