Stage lopen in melkveesector

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anniekow

Stage lopen in melkveesector

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 13:56

Hallo bokkers,

Ik wil graag stage lopen in de melkveesector. Het liefst in de fokkerij. Echter kan ik maar weinig vacatures vinden, dus ik vroeg me af of er mensen zijn die mij tips/ideeën/adressen kunnen geven.

Ik ben op zoek naar een onderzoeksstage van 20 weken. Ik studeer toegepaste biologie (2e jaar) op de HAS Hogeschool en daarnaast ben ik werkzaam op een melkveehouderij. De opleiding die ik volg is op HBO niveau.

Alvast bedankt!

xAaltsje

Re: Stage lopen in melkveesector

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 14:12

Waar kom je vandaan? Je kunt zelf ook een boer die actief is in de fokkerij bellen of langs gaan om te vragen of je daar stage kunt lopen.

anniekow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 22:51

Omgeving Nijmegen. Dat kan helaas niet, want ik mag geen onderzoeksstage doen op een melkveehouderij. Ik ben echt meer op zoek naar een bedrijf.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:08

CRV hoofkantoor zit in Arnhem, daar al contact mee opgenomen? Die hebben nog weleens leuke projecten liggen :)

Edit: voor een stage zou ik niet zoeken naar vacatures, maar bellen/schrijven naar alle bedrijven die je interessant lijken. Mijn stages in de agrisector heb ik iig zo binnen gesleept, daar stond nooit een vacature voor op de website.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:24